The Last of Us před vás postaví těžké volby
zdroj: tisková zpráva

The Last of Us před vás postaví těžké volby

9. 6. 2012 18:00 | Preview | autor: Adam Homola |

Vypadá to, že v nadcházejícím The Last of Us od Naughty Dogu by si na své mohli přijít jak tichošlápkové, tak nerváci, kteří bez střílení dlouho nevydrží. Možná ne úplně všechny, ale spoustu potyček budete ve hře moci jednoduše obejít. Zabíjení nepřátel by mělo být ve sposutě případů dobrovolné a pokud se budete chtít soubojům úplně vyhnout, stačí sehnout hřbet a tiše prostealthovat okolo. Tvůrci tomu říkají “široká linearita.” Vypráví lineární příběh, ale hráč bude mít široké spektrum možností, jak přistupovat k soubojům, nebo k prozkoumávání samotného světa. Každé rozhodnutí je ale potřeba důkladně zvážit, protože tím můžete jít sami proti sobě.

Hodně potenciálních konfliktů s něpřáteli sice budete moci úplně přeskočit, stačí je šikovně obejít stealth stylem, ale bude to mít i své nevýhody. Konkrétně v E3 demu nemusíte zabít, nebo se ani střetnout, s nikým z nepřátel. V tom případě se ale musíte rozhodnout. Chcete se bezpečně a v klidu prostealthovat a neriskovat, nebo chcete užitečné věci, které můžou mít nepřátelé po kapsách?

“Tohle je brutální a drsný svět, ve kterém ty věci potřebujete. Na videu jste viděli, jak nepřítel otevřel šuplík a v něm našel nějaké zásoby. Což znamená, že vy ty zásoby nedostanete. Pokud ho nezabijete a nevezmete si je. Musíte se tedy rozhodnout, jestli chcete riskovat a pustit se do nepřátel a možná tak získat nějaké zásoby, nebo jestli chcete být v bezpečí a nebojovat. A volba je jen na vás,” řekl v rozhovoru pro Giant Bomb Jacob Minkoff, hlavní designér The Last of Us.

Nejnovější články