Technologicky vyspělý Stronghold 3
zdroj: tisková zpráva

Technologicky vyspělý Stronghold 3

13. 8. 2010 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Poběží na enginu Settlers 7, využije fyzikální engine Havok i technologii z Metro 2033.

Před pár dny internetem prolétlo první info o historické strategii Stronghold 3, nyní už je k dispozici celý přepis preview v německých časopisech a v něm také doplňující informace. Tak tedy: namísto fog-of-war bude hra používat důmyslnějšího nasvícení scény a v noci proto neuvidíte vůbec nic, dokud kolem hradu nerozestavíte stráže nebo rovnou majáčky s olejovými lampami. Stronghold 3 jinak poběží na enginu Vision, který znáte např. ze Settlers 7, autenticitu fyzikálního modelu zajistí enginu Havok a taktičtější uvažovaní nepřítele zase technologie PathEngine známá z Metro 2033 nebo Just Cause 2.


scany ze začátku týdne

Po vizuální stránce čekejte i takové drobnosti, jako že postačí najet na budovu kurzorem a ihned uvidíte, co se skrývá vevnitř: jak služky dojí krávy, jak obchodníci pořádají velkolepé hostiny atd. Díky plně trojrozměrnému zpracování budete moci budovy před stavbou také volně otáčet. Vedle deseti různých typů domů pro vesničany jinak Stronghold 3 slibuje nové multiplayerové módy a editor, v němž si budete moci vytvářet vlastní scénáře, hrady, či importovat již existující assety. Sami vývojáři si prý tímto způsobem vytvořili kopii hradu Helmův žleb, jak si jej pamatujete z druhého filmového Pána prstenů.

Stronghold 3 pro PC je momentálně v pre-alfa fázi vývoje a vyjde v krabicové i digitální podobě v roce 2011 u Southpeak Games. První video z hraní by mělo být k vidění již na letošním Gamescomu - více v posledním článku.

zdroj: PCG Zine, Gamestar.de & oficiální fóra

levis

Nejnovější články