Tankové bitvy v Armored Warfare nabídnou i kooperativní boj proti AI
zdroj: tisková zpráva

Tankové bitvy v Armored Warfare nabídnou i kooperativní boj proti AI

6. 10. 2014 12:37 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Ačkoliv lze za tankovou akcí Armored Warfare vidět snahu využít popularity World of Tanks, pravdou je, že tvůrci z Obsidian mají v rukávu celou řadu prvků, kterými se obě dvě hry odliší. Důkazem budiž třeba PvE složka, kterou hra nabídne i v kooperativní podobě. Před časem jsme základní informace o PvE dozvěděli za záběrů tohoto videa, nyní tvůrci přichází s podrobnostmi.

Design PvE map myslí v prvé řadě na kooperaci a popis do nich zasazených misí připomíná zpracování kooperace ve střílečce Warface od Cryteku. Mise tvůrci rozdělili do tří sekcí, z nichž každá končí splněním určitého úkolu - pak přejdete na další mapu. Dohrání co-op mise by čtveřici hráčů mělo zabrat kolem dvaceti minut.

Volit můžete ze tří obtížností, přičemž platí, že čím vyšší obtížnost, tím drsnější opozice, ale zase větší výdělky, což platí pro zkušenosti, reputaci i peníze. Mise obsahují i specifické výzvy jako je třeba likvidace těžké artilerie na kamenitém kopci, která zpomaluje postup obrněnců. Dojde však i na ekvivalent bossů v podobě unikátních strojů, které nelze porazit jinak než v kooperaci.

zdroj: Archiv

Zároveň platí, že totožné mise nejsou obsahově stejné. Chytrá AI by se měla adaptovat na konkrétní podmínky a hlavně odlišnému průběhu každé mise. Lepšímu zážitku snad pomůže, že na vás v konkrétních misi mají čekat pokaždé jiné nepřátelské stroje.

Nejlépe z celého konceptu PvE misí zní různé typy cílů, které musíte plnit. Cíle jsou sice tradiční záležitost, ale zajišťují, že by se mise měly měnit v závislosti na povinných i nepovinných úkolech a nepůjde tedy jen o vymlácení protivníků.

Cílů misí je celkem pět. Capture spočívá v dobytí lokace obsazené nepřáteli. V Destroy jde o likvidaci specifického cíle, většinou bosse. V Escape se celý tým musí probít skrz nepřátele na určité místo - do vypršení časového limitu. V Defend bráníte jednu či více lokací po určitou dobu a v Survival zase čelíte vlnám nepřátel. Zajímavý je fakt, že když o tank přijdete, nemůžete provést respawn nebo „opravu“ za pomoci spolubojovníků. Musíte hezky počkat až do konce sekvence v rozjeté misi a objevíte se až na nové mapě.

Když k tomu přidám mapy inspirované reálnými lokacemi nebo vliv podmínek (sníh, planiny, lesy, bažiny, pouště apod.) na chování tanků, působí PvE složka Armored Warfare jako solidní a obsahově atraktivní alternativa pro ty, které nebaví PvP.

Nejnovější články