Rozhovor s Jensem Nilssonem, jedním ze dvou spoluautorů vysoce ceněného dua hororových adventur Penumbra (naposledy Black Plague, 8/10), se na několika místech dotknul i nedávno oznámeného datadisku Requiem. Ten nakonec nemá být vyvrcholením série, ale spíš poodhalí dosud neprozkoumané stránky příběhu a vysvětlí jeho souvislosti.
Kromě toho se autoři plně koncentrují na puzzly, které tentokrát nebudou vyžadovat inventář (ten nicméně zůstane), tzn. odpadne sbírání předmětů a jejich postupné kombinovaní metodou pokus-omyl. Drtivá většina zákysů v Requiem půjde řešit čistě jen rukama hl. hrdiny Phillipa, čili za pomoci fyzikálního enginu hry.
Zatímco sám Nilsson spolu s několika externě pracujícími vývojáři chystá Requiem, spoluautor původní hry Thomas Grip už připravuje zbrusu nový engine a editor, na němž pak oba chtějí postavit své další dílko. Nic bližšího o něm zatím prozradit nechtějí, jen že se bude jednat o podobný druh hororu, který s příběhem Penumbry nicméně nebude mít nic společného.
Penumbra: Requiem pro PC vyjde v digitální distribuci letos v červenci a bude vyžadovat plnou verzi Black Plague - více o předchozích dílech v našem zpravodajství.
1. 5. 2008 15:15 | Preview | autor: Redakce Games.cz |
Datadisk se koncentruje na puzzly, které tentokrát nebudou vyžadovat inventář.
zdroj: IGN