Chystaná bondovka Quantum of Solace by se po mnoha veskrze nezdárných pokusech mohla stát první akcí s agentem 007 v hlavní roli, která bude stát za to. Vývojáři nedávno vysvětlili, jak to bude s prolínáním dějové linky nového filmu (podle nějž se hra jmenuje) a toho předchozího: začnete stejně jako ve snímku a budete poměrně věrně kopírovat jeho průběh, dokud se na obrazovce neobjeví některá z klíčových postav.
V tu chvíli dojde k flashbacku a na řadu přijde některá z misí podle posledního filmu Casino Royale. A po ní zase zpět do událostí nových: celkově by měl být obsah vyvážen zhruba padesát na padesát, přičemž zahrajete si dokonce i extra scénu, která musela být z Casino Royale nakonec vystřižena. Co se týče samotného enginu (upravené verzi toho z Call of Duty 4), muselo být zajištěno, abyste Bonda na obrazovce často viděli zepředu - žádný div, u takhle podstatné značky. Proto se z klasického FPS pohledu často dostanete do jakéhosi hybridního third-person trochu ve stylu Rainbow Six: Vegas, kdy při přikrčení se, schování se za zdí nebo lezením po žebříku agenta 007 uvidíte z pohledu třetí osoby.
Z dojmů zahraničních kolegů stojí za zmínku, že některé zdi ve hře budete moci prostřelit skrz a podstatně si tak zkrátit další postup. Pochvaly se dostalo také úrovni s přestřelkou v Benátkách (tzn. závěrečné scéně Casino Royale), která díky měkkému světlu v oknech potápějícího se baráku i drobným detailům, jako jsou plechovky převalující se po podlaze ze strany na stranu, vyznívá maximálně filmově, nemluvě o prudkých vlnách dovnitř pronikající vody.
Co se týče zdraví, zapomeňte na nějaké ukazatele, to už dávno vyšlo z módy a pokud se Bond zkrátka dostane do úzkých, poznáte to podle zvláštního a opět filmového efektu: obraz se náhle začne stahovat a zmenšovat, a pokud se rychle neschováte, skončí ve tvaru pověstného oka revolveru, kterým už čtyřicet let začínají titulky ke každé bondovce. Jestliže se vám naopak včas podaří uhnout, displej se vrátí do normálu a během chvíle se hrdinovo zdraví samo doplní.
zdroj: Archiv
Quantum of Solace první záběry z hraní & rozhovor