Je nás příliš mnoho Ne v redakci, ale na světě. Je nás tolik, že se na zem nemůžeme vejít. A tak stavíme stavby do nebe. Tam dole, na zemi, už není ani vidět nebe. Tam žijí ti nejchudší a ještě níže číhá neznámo. Tak začíná nová hra od tvůrců Tomb Raidera.
zdroj:
tisková zpráva
Svět tak, jak ho popisuje příběh chystané hry s ironickým názvem Project Eden, nám není až tak vzdálen. Věže mrakodrapů sahajících stovky metrů do nebe už na Zemi máme. A máme už i slumy, které vznikají pod těmito obrovskými budovami. A opravdu tam slunce nepronikne a život na takovém místě není životem, sčítací komisař by tam rozhodně nezavítal. Zatím je tato situace aktuální pouze v některých asijských zemích jako je Hong Kong, ale podobně to začíná vypadat i v USA. My zatím žádné mrakodrapy nemáme, ale kdo ví, jak tomu bude za pár let.
Možná, že i potom se u nás společnost rozdělí na ty, kteří mohou vidět slunce ze svých horních pater, a na ty, kteří časem oslepnou z nedostatku světla. A pokud budeme nahoře, budeme se bát, aby se dole něco nestalo, něco, coby poškodilo křehkou rovnováhu staveb. Možná bychom také poslali dolů opraváře a také bychom se zalekli, pokud by se nevrátili. Dost možná bychom měli i speciální záchranný tým, který bychom poslali vyšetřovat. Možná, že se Project Eden může stát skutečností.
... a všichni spolu dokážeme moc Zatím je to ale jenom hra, hra ve které dostanete pod své velení čtyři členy speciálních jednotek UPA (Urban protection agency). Hra, která je směsí několika žánrů. Ostatně, hru připravují autoři Tomb Raidera, který nakonec vytvořil celý nový herní směr a jeho princip se napodobuje možná stejnou měrou jako koncept Dooma. Největší důraz bude kladen na řešení různých problémů, hádanek, puzzlů. Ale nepůjde to tak jednoduše. Proto jsou zde čtyři postavy, stejně jako ve hře Lost Vikings budete muset využívat schopností všech členů týmu a pouze společným snažením budete moci dosáhnout kýženého výsledku.
zdroj:
tisková zpráva
Protože hra obsahuje i velké množství akčních momentů, bude zásadní záležitostí povinnost udržet naživu všechny členy vašeho týmu. Protože je statisticky téměř nemožné zlikvidovat takové množství nepřátel, jaké na vás čeká, beze ztrát, umožnili autoři hry jistou reinkarnaci postav. Tím odpadne zdlouhavé nahrávání uložených pozic a hra bude poněkud plynulejší.
Představení týmu Když už jsme skoro některé postavy pohřbili, bylo by záhodno je alespoň představit. Členy týmu tedy jsou:
Amber - člen poněkud nelidský, ba přímo robotický. Dostane se tam, kde by lidská skořápka utrpěla jisté poškození, navíc vládne těžkými zbraněmi a vůbec je užitečným strojem.
Andre - téměř geniální technik, který se bude hodit pokaždé, když se něco rozbije. Stejně tak se dokáže vypořádat s různými zámky a dalšími nepříjemnostmi, které po cestě potkáte.
Carter - v podstatě kancelářská krysa, nicméně jen on může přijímat rozkazy vyššího velení a určovat tak směr vašeho konání. Občas ale i on přiloží ruku na spoušť.
Minoko - elegantní mladá dáma, která by se stejně tak dobře jako do UPA hodila do prostředí Matrixu nebo System Shocku. Minoko je sice křehká dívka, ale s počítači to umí opravdu dobře a v postmoderním světě určitě bude mít pořád co na práci.
XXX Prostředí a hlavní hrdinové již byli představeni. Nezbývá, než představit samotnou hru. Grafické prostředí má být úchvatné, pokud jste už viděli obrázky, musíte tomu dát zapravdu. Je sice otázkou, jaký počítač bude potřeba pro plynulou hru, ale snad to nebude tak strašné. Pokud ano, prostě chvíli počkáme, než potřebné komponenty dostatečně zlevní. Na tento pohádkově propracovaný svět budete moci nahlížet jak z pohledu vlastního, tak z pohledu třetí osoby. Jak jinak u tvůrců Tomb Raidera, že?
zdroj:
tisková zpráva
Ačkoliv by si grafické zpracování zasloužilo jistě více chvály, důležitější je představit ovládání, ve kterém by mohl vězet háček. Ale není tomu tak, spíše naopak. Ovládání bude využívat kombinace klávesnice a myši. Směrové šipky budou řídit pohyb postav, o ostatní se postará myš. Kromě akcí spouštěných stiskem tlačítek budete pohybem myši ovládat i směřování hlavy/trupu svěřené postavy. Správně, ve výsledku to dává onu skvělou, a ve 3D střílečkách postrádanou, možnost střelby vzad při pohybu vpřed. Interakce s prostředím bude prováděna pouhými stisky tlačítek na těch správných místech, jak je tomu obvyklé v adventurách.
A to nejlepší nakonec: Project Eden budete moci hrát i ve čtyřech po síti, každý hráč bude ovládat jednu postavu. Tomu my říkáme dobrý nápad! Už se taky tak těšíte na začátek léta?
|
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
|