Battle Orchestrator je holografický simulátor, do kterého se hráč může přepínat v kterýkoli okamžik bitvy, aby měl lepší přehled o situaci a mohl v klidu naklikat dráhu letu svých bojových bárek, popřípadě naplánovat vychytralou léčku. Vesmírné bitky v The Mandate pracují s tradičními mechanikami tahových i realtime strategií – ke svému prospěchu můžete využívat line of sight, krytí za vesmírnými tělesy a tak dále.
zdroj: Archiv
Perihelion Interactive si na vývoj kooperativního RPG The Mandate řekli na Kickstarteru o půl milionu dolarů, nakonec vybrali o dvě stě tisíc babek víc a na jejich už tak ambiciózních plánech se tedy nic zásadního nezměnilo. Pořád tedy platí, že by se backeři mohli nějak hratelné verze (zřejmě půjde o betu) hry dočkat v prvním kvartále příštího roku, ale dodržení tohoto předběžného termínu bude do značné míry závislé na ohlasu testerů.
The Mandate je přeci jenom hra s velkými ambicemi, ať už se na ni díváte z jakéhokoli úhlu pohledu. Tvůrci kupříkladu připravují rozmáchlou (1500 let!) historii herního světa, ve kterém světu vládnou potomci ruských Romanovců, a ve svých plánech počítají s tím, že budoucnost alternativního vesmíru bude skrze vzájemná rozhodnutí a bitky na základnách, palubách lodí a ve vesmíru psát až šest lidí zároveň. Ale o tom už jsme několikrát psali, že ano.