Plánování vesmírných soubojů na videu z RPG The Mandate
zdroj: tisková zpráva

Plánování vesmírných soubojů na videu z RPG The Mandate

8. 4. 2014 13:54 | Preview | autor: Petr Poláček |

Vypořádat se s úspěchem na Kickstarteru není jednoduché, jakkoli obecně a nechutně poučně takové zvolání může znít. Vývojáři z Perihelion si ale ze svého prosincového úspěchu na KS do kalhot nenadělali, což dokazují pravidelné updaty o pokroku vývoje komplexního sci-fi RPG The Mandate. Poslední video například v akci ukazuje Battle Orchestrator, nástroj sloužící k plánování dalších kroků v průběhu vesmírných střetů.

Battle Orchestrator je holografický simulátor, do kterého se hráč může přepínat v kterýkoli okamžik bitvy, aby měl lepší přehled o situaci a mohl v klidu naklikat dráhu letu svých bojových bárek, popřípadě naplánovat vychytralou léčku. Vesmírné bitky v The Mandate pracují s tradičními mechanikami tahových i realtime strategií – ke svému prospěchu můžete využívat line of sight, krytí za vesmírnými tělesy a tak dále.

zdroj: Archiv

Perihelion Interactive si na vývoj kooperativního RPG The Mandate řekli na Kickstarteru o půl milionu dolarů, nakonec vybrali o dvě stě tisíc babek víc a na jejich už tak ambiciózních plánech se tedy nic zásadního nezměnilo. Pořád tedy platí, že by se backeři mohli nějak hratelné verze (zřejmě půjde o betu) hry dočkat v prvním kvartále příštího roku, ale dodržení tohoto předběžného termínu bude do značné míry závislé na ohlasu testerů.

The Mandate je přeci jenom hra s velkými ambicemi, ať už se na ni díváte z jakéhokoli úhlu pohledu. Tvůrci kupříkladu připravují rozmáchlou (1500 let!) historii herního světa, ve kterém světu vládnou potomci ruských Romanovců, a ve svých plánech počítají s tím, že budoucnost alternativního vesmíru bude skrze vzájemná rozhodnutí a bitky na základnách, palubách lodí a ve vesmíru psát až šest lidí zároveň. Ale o tom už jsme několikrát psali, že ano.

Nejnovější články