Neverwinter ukazuje svou novou tvář plnohodnotného MMORPG
zdroj: tisková zpráva

Neverwinter ukazuje svou novou tvář plnohodnotného MMORPG

7. 4. 2012 16:15 | Preview | autor: Petr Poláček |

Vývojářům z Crypticu zřejmě při vývoji MMO Neverwinter ujela ruka a namísto původně...

Vývojářům z Crypticu zřejmě při vývoji MMO Neverwinter ujela ruka a namísto původně plánovaného kooperativního RPG menšího rozsahu tak nyní můžete čekat klasické MMORPG se socializačními huby (města, hospody apod.), aukčními domy, craftingem a frakcemi, ke kterým se budete moci přidat. Odhaluje to nejenom sada nových obrázků a moc pěkné video, ale i dojmy redaktora PC Gameru. Nejdůležitější z mého pohledu je informace o naturelu soubojového systému, který se svou dynamikou a akčností podobá stylu, který je možné nalézt v Guild Wars 2 nebo blížícímu se černému koni MMO trhu jménem Tera. Znamená to, že už nejde jen o naklikávání skillů, kouzel a speciálek, ale cílený pohyb po bojišti, míření a získání správné pozice vůči soupeři.

zdroj: Archiv

Pokud je vám angličtina blízká, určitě si popis průběhu jedné instance na PC Gameru pečlivě projděte, zejména kvůli nuancím v používání různých skillů a dynamice boje. Jinak připomínám, že Neverwinter bude free-to-play hra s instancemi a dungeony pro 1-5 lidí, která se hlásí (ne dogmaticky) k 4. edici pravidel D&D, nabídne komplexní editor pro tvorbu uživatelského obsahu jménem Foundry a zjevně bude vydělávat na mikrotransakcích – jen zatím není jasné jak. Nové ukázky a informace o hře každopádně vzbudily můj zájem, i když podvědomě pro mě Neverwinter (Nights) pořád znamená spíše klasické singleplayerové RPG. Asi tu obrovskou sběratelskou krabici NWN budu muset sundat ze skříně, aby neprovokovala…

 

Nejnovější články