Adventury s upířím hrabětem v hlavní roli jsou stále v kurzu a důkazem toho budiž i Dracula: Origin od kyjevských Frogwares (naposledy Sherlock Holmes vs. Arsene Lupin, 6/10). Díky klasické perspektivě pohledu nezúčastněného diváka si budete moci vychutnat především pečlivě renderovaná pozadí včetně dekorativních ornamentů na stropech nebo načechraných rukávů ženských postav. Ostatně, času budete mít vždy dostatek, protože hrdinný profesor Helsing nedovede běhat a po obrazovkách se bude loudat svým střídmým, lenivým krokem.
Ať už v zamlžených londýnských ulicích, horkém Egyptě či v karpatských horách, všude budete hraběti Drákulovi šlapat na paty. Ten má ke svým cestám jediný důvod: najít kouzelný svitek, s jehož mocí bude moci přivést k životu svoji celoživotní lásku Irinu (tu, která si raději vzala vlastní život, než aby se Drákulovi poddala). A kdokoliv bude upírovi klást odpor, čeká ho strašlivá smrt: jen v úvodní fázi hry zaregistrujete v anglické metropoli několik nevysvětlitelných vražd na různých místech ve městě.
Van Helsingovy pátrací metody nebudou nijak světoborné, ale vždy se nakonec ukáže, že i upír dělá chyby a vždy za sebou nechá nějakou stopu. Nezní to dvakrát zábavně, ale v rámci herních puzzlů se budete probírat články v novinách, abyste našli název dalšího místa, kde by hrabě mohl udeřit, a mohli jej pak tužkou označit na mapě. Jediná nevýhoda bude spočívat v tom, že nikdo vám neřekne, jestli jste se rozhodli správně nebo špatně.
zdroj: Archiv
Dracula: Origin launch trailer
Autoři však přesto budou mít soucit a tak vám ulehčí alespoň možností zvýraznit na obrazovce všechny výlezy a předměty, které byste jinak třeba přehlédli. Sem ostatně směřuje jediná výtka zahraničních kolegů, kteří měli šanci hru vyzkoušet na vlastní pěst: papíry, nože i svíčky totiž občas nepříjemně splývají s pozadím.
Dracula: Origin v zahraničí vychází v těchto dnech, u nás o něco později v češtině od Hypermaxu - více v předcházejících článcích.