zavřít

Multiplayer v Mass Effect: Andromeda je klasická Horda, do níž se můžete připojit i z kampaně

PlayStation 4 PC Xbox One

- Preview autor: Adam Homola Komentáře: 0

Multiplayer v Mass Effect: Andromeda naťukli vývojáři už před několika dny, ale teprve teď vyložili všechny karty na stůl. Oproti třetímu dílu nečekejte žádné velké změny, tedy kromě faktu, že hra vás nebude do multiplayeru nutit kvůli nějakému skóre. PvP se v novém Mass Effectu, minimálně při uvedení hry na trh, nedočkáte. Naopak byste se měli připravit na prověřený mód Horda, kdy budete se třemi dalšími spoluhráči vzdorovat těžším a těžším vlnám nepřátel.

Klasická Horda tu bude  okořeněna o menší úkoly, ale v jádru se nic nemění. Pořád na vás půjde několik vln nepřátel, pořád budete muset spolupracovat. Do multiplayeru se tu dostanete z hlavního menu hry či rovnou ze singleplayerové kampaně. Na můstku Tempestu najdete rozhraní pro Strike Team Missions, skrze které budete moct na mise vyslat svůj APEX Strike Team a víc se o to nestarat. Anebo vezmete věci do vlastních rukou a příslušnou misi odehrajete přímo vy sami.

Multiplayerové zápasy mohou být soukromé (s vámi vybranými přáteli) či veřejné (s kýmkoliv), načež vás čeká jedna z prvních a nejdůležitějších věcí: výběr tzv. „character kitu“. Můžete si vybrat například Human Soldier, Krogan Vanguard apod. Po vydání hry budou vývojáři z BioWare další kity přidávat. Každý má svoji sadu unikátních schopností a vlastností, tudíž je každý šitý na míru specifickému stylu hraní.

Podobně je to i s vaší výstrojí a výzbrojí, která se sestává z různých technologií odlišného původu (Mléčná dráha, Heleus Cluster, Remnant). Zbraní bude ve hře přes 40, včetně některých starých známých (Black Widows, Mattock, Venom, Carnifex) a stejně jako v singleplayerové kampani, ani v multiplayeru vás výběr třídy nenutí k několika předpřipraveným zbraním. Bez ohledu na výběr třídy, či character kitu, můžete používat jakoukoliv zbraň chcete a úzce se specializovat skrze schopnosti, vlastnosti a další prvky.

Zbraně si můžete ještě dále modifikovat a celý loadout následně upravovat skrze boostery, které vám přidají další bonusy, či rozšíří již existující vlastnosti. V boosterech najdete například lepší štíty, rychlejší cooldowny, více zkušeností, nebo speciální typy nábojů, jak oznámili vývojáři na webu hry.

Na konci každého multiplayerového zápasu dostanou všichni hráči stejné množství zkušeností i kreditů. Ve hře tak nemusíte „soupeřit“ se svými spoluhráči. Všichni jste na stejné lodi a všichni dostanete stejnou nadílku. Skrze nastřádané zkušenosti si vylepšujete postavu a její schopnosti, zatímco skrze kredity si můžete vylepšit loadout – nakoupit si nové zbraně, modifikace a boostery.

BioWare tak v Mass Effect: Andromeda očividně nechtějí moc experimentovat a vsadí jen na to, co se jim osvědčilo v minulosti: víceméně klasickou Hordu. Ke škodě věci to snad nebude, vzhledem k velké singleplayerové kampani, která zde hraje jasný prim. Andromeda vyjde už 23. března na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Tagy: Mass Effect (série) akční sci-fi RPG 3rd person third person

Zdroje: Mass Effect

Kupte na Xzone.cz

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nové členy týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.