Mass Effect: Andromeda představuje Nexus a provázání kampaně s multiplayerem
zdroj: tisková zpráva

Mass Effect: Andromeda představuje Nexus a provázání kampaně s multiplayerem

8. 3. 2017 12:36 | Preview | autor: Adam Homola |

Nexus je pro Mass Effect: Andromeda tím, čím byla Citadela pro původní trilogii. Obrovská vesmírná stanice, loď, vaše zázemí a základna. Na Nexu můžete trávit spousty hodin v dialozích, misích a prozkoumávání všech různých zákoutí. Nexus nebude statický a vaše činy ho budou v průběhu kampaně měnit a vylepšovat.

Hned po přistání na Nexu, o kterém byla mimochodem řeč také v předchozí novince, se objevíte v Cultural Exchange Center, kde najdete zástupce různých ras, byť jen ve formě hologramů. S nimi si můžete popovídat, respektive z nich vydolovat dodatečné informace snad ke všemu, co vás může na dané rase a jejím příběhovém pozadí zajímat.

Následně se můžete přesunout do Tech Lab, kde se lze věnovat výzkumu, vývoji, implementaci augmentací a vůbec ladění vašeho arzenálu, včetně vozítka Nomad. U blízké stanice AVP (Andromeda Viability Points) lze také probouzet jednotlivé třídy spících lidí a hnát je do práce či do boje. Probudit můžete vojáky, vědce, nebo obchodníky, ale občané Nexu nemusí s vaším rozhodnutím vždy souhlasit a mohou protestovat.

V Operations zase najde velitele různých částí Nexu a mimo jiné tu je k mání i lídr přes Strike Teams – speciální typ misí, které zde slouží jako pojítko mezi singleplayrem a multiplayerem. Vývojáři ve videu naznačují, že o Strike Teams toho v příštích dnech uvidíme a uslyšíme mnohem víc, ale několik informací vyplulo na povrch už teď.

Už z dřívějška víme, že mutiplayeru nebude mít na singleplayer takový vliv, jako tomu bylo v případě třetího dílu. Nicméně i zde najdete některé specifické singleplayerové odměny, které lze získat jen a pouze skrze multiplayer. Pokud se vám ale do multiplayeru nebude chtít, můžete za sebe poslat záskok. Podobně jako třeba v Assassin’s Creed či Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, i tady budete moct posílat jednotky vojáků na mise.

V menu Strike Teams budete mít jasně napsáno o jakou misi jde, co z toho může kápnout a jaká jsou rizika. Na základě toho se rozhodnete, zda chcete riskovat vlastní krk, nebo raději poslat speciální jednotku a na výsledek si počkat klidně i několik reálných minut či hodin. Strike Teams mise budou dostupné vždy jen po určitou dobu a pokud ji prošvihnete, máte smůlu. K dispozici bude vždycky ale nějaká další, jak prozradil na Twitteru producent hry Fernando Melo a jak zpravuje DualShockers.

A pokud budete chtít dělat mise ručně, nemusíte kvůli multiplayeru přepínat na druhý mód z hlavního menu. Jednoduše si promluvíte s příslušnou postavou a skočíte do multiplayerové mise. K dalšímu většímu odhalení detailů multiplayeru v Mass Effect: Andromeda dojde jistě brzy, vzhledem k blížícímu se vydání hry (23. března). Potvrzeno je už ale také třeba to, že za dodatečně vydané multiplayerové mapy nezaplatíte po vydání hry ani korunu – všechny budou zdarma.

Nejnovější články