LucasArts oznámila sci-fi akci Fracture
zdroj: tisková zpráva

LucasArts oznámila sci-fi akci Fracture

3. 5. 2007 11:11 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Dechberoucí má být hra založená na dynamické deformaci terénu, jehož hory zeminy si při boji vytvarujete dle svých potřeb.

Dechberoucí, senzační, prostě super má být podle oficiálního vyjádření společnosti LucasArts na léto roku 2008 naplánovaný nový third-person akční projekt s názvem Fracture, vznikající v dílnách autorů MechAssault - Day1 Studios. A aby prý takový skutečně mohl být, musí využívat technologií, s nimiž lze pracovat pouze na next-gen konzolích PS3 a X360. Jedná se o úplně nové IP (intellectual property = duševní vlastnictví), s novým příběhem, novými postavami... zkrátka celým novým herním světem, v jehož rámci ztvárníte roli demoličního experta jménem Mason Briggs, aspiranta na dalšího z velkých akčních hrdinů. Hra už má i své oficiální stránky a kromě screenshotů, které najdete v naší galerii, je k vidění také první trailer:


Fracture trailer - stažitelná verze (38 MB, 1280x720)

Fracture se zabývá jednou z ne úplně nepravděpodobných podob budoucnosti naší planety. Vypráví o tom, jak na základě ekologického a seismologického chaosu v polovině prvního století druhého tisíciletí došlo vlivem "Velké povodně", způsobené roztáním polární ledové čapky, následným rozvodněním Mississippi a zničením střední části USA, k rozlomení území Spojených států na dvě části. To mělo dopad nejen geografický, nýbrž i politický. Obě půlky se musely s následky vypořádat samy. Východní část - nyní známá jako Atlantická aliance - tíhla k Evropě a spasení uviděla v kybernetice. Západní - Pacifická republika - si za spojence vybrala Asii a své naděje vnesla do genetiky. Konkrétně do přeorganizování DNA svých obyvatel, což Atlantická aliance odsoudila jako morálně nepřijatelné, ba přímo trestuhodné. Tento ideologický konflikt pak v roce 2161 přerostl v konflikt vojenský.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Coby Mason Griggs, příslušník armády Atlantické aliance, budete mít k dispozici výbušniny a různé další futuristické zbraně výrazně působící na tvář bojiště. Využívat jich budete nejen k ničení, ale i k formování prostředí ve svůj prospěch, a to prý takovým způsobem, jaký se v žádné jiné hře ještě neobjevil. Nicméně tak jako vy budete zastupovat kyberneticky orientovanou velmoc a nebudete mít tak úplně obyčejné zbraně, tak nebudou obyčejní ani vaši protivníci. Budete mít co do činění s geneticky upravenými jedinci obdařenými speciálními schopnostmi.

Jakkoliv fádně mohou znít slova výše uvedená, zejména ta o deformaci terénu, dokud neshlédnete výše linkovaný trailer, nebudete mít tu správnou představu, oč skutečně běží. Nejde totiž o to, udělat tu a tam nějakou díru do země, abyste se měli kde schovat před případnými výpady nepřátel. Vaše zbraně budou mít takovou sílu, že bude dynamickou deformaci bojiště využívat mnohem aktivněji a naprosto unikátním způsobem. Tektonické granáty před vámi vytvoří horu zeminy, zatímco subsonické granáty zase pořádnou jámu, atp. I normální střelba vás nechá, jak uvedl redaktor Yahoo ve svém preview, tvarovat každý level jako kuličku z hlíny. Ale ani to není vše, raketomet Bangalore bude, tak jako ostatně všechny zbraně, disponovat alternativním palebným módem, a to takovým, který bude působit jako rypadlo. "Vortexové" granáty způsobí takovou smršť elektrických tornád, že ani ta největší přesila nebude mít šanci. Jednou z nejúčinnějších zbraní pak jsou jistě granáty chrlící obrovské sloupce magmatu. Asi jste sami vytušili, jaký potenciál pro multiplayer Fracture skýtá a věřte, že jej tvůrci mají v plánu plně využít.

korgull

Nejnovější články