Kybernetické bitky z Too Human
zdroj: Silicon Knights

Kybernetické bitky z Too Human

21. 2. 2008 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Bohové a stroje řízlé norskou mytologií ve vzkříšeném mixu akce, adventury a RPG na Unreal Engine 3. + GDC VIDEO

Tři roky po znovuodhalení se akční adventura s RPG prvky Too Human od Silicon Knights konečně blíží vydání, na což Microsoft upozornil obsáhlou prezentací na veletrhu GDC i novým videem a sadou obrázků. V úvodu hry se seznámíte s hrdinou Baldurem, právě trávícím čas v nočním baru s tanečnicemi na pódiu. Z útržků rozhovorů lidí okolo vás vyjde najevo, že obyvatelé nejsou příliš spokojeni s tím, jak se o ně jejich zbožštělí ochránci Aesir starají.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Baldurovým prvním cílem však bude vystopovat nebezpečnou kovovou bestii Grendel (ne náhodou pojmenovanou po literární předloze z eposu Béowulf). Již klasicky nemůže v žádné podobné hře chybět úkryt, kam se budete z bitev vracet: v tomto případě půjde o Aesir Hub, kde budete nakupovat zbraně, pořizovat upgrady apod.

Právě inventář bude v Too Human hrát podstatnou roli a jako ve správném RPG zkompletováním celého setu výzbroje získáte nejednu výhodu v boji proti nepřátelům. Aby se však vyhovělo i těm, kterým dlouhé prohrabování se předměty nevyhovuje, bude možné přenechat vyzbrojení počítači, který sám určí, které z nalezených brnění je pro vás nejvhodnější či nejefektivnější v kombinaci se zbytkem vašeho obleku.

zdroj: Silicon Knights


Too Human - GDC '08 záběry z hraní

V současném buildu hry lze dosáhnout nejvýše 50. úrovně, což se zatím nepodařilo ani vývojářům hry: nejdále je prý jeden ze zaměstnanců Silicon Knights, který je po více než čtyřiceti hodinách čistého hracího času někde za 40. úrovní. Vaší postavu si navíc budete moci přenést i do plánovaného druhého a třetího dílu. Na těch se začně brzy pracovat, aby stihly vyjít ještě v pomalu se krátícím životním cyklu Xboxu360. Hra jinak běží v plných 720p s 4x anti-aliasingem a dle dojmů IGN se necuká ani při 50-70 protivnících na obrazovce.

Too Human vyjde pro X360 dle všeho ještě letos na jaře - více v předchozím zpravodajství.
zdroj: IGN, PR, GT

levis

Nejnovější články