Jak se budete rozhodovat ve Walking Dead?
zdroj: tisková zpráva

Jak se budete rozhodovat ve Walking Dead?

16. 3. 2012 15:30 | Preview | autor: Adam Homola |

V druhé epizodě videodeníčku Playing Dead se tvůrci videoherní adaptace seriálu The Walking Dead rozpovídali o rozhodnutích, která vás ve hře čekají. A že nebudou jen tak ledajaká - až to skoro připomíná Mass Effect. Ve Walking Dead hlavně nebude možnost svá rozhodnutí vrátit a podobně jako v reálném světě budete muset žít s následky vašich činů. Bude tedy potřeba dávat bacha na to, co komu řeknete, potažmo uděláte. Ovšem ne vždy budete mít na promýšlení čas. Nastanou chvíle, kdy se budete muset rozhodnout během vteřiny - ať už se rozhodnete tak, nebo onak, rozhodnutí už nezvrátíte.

Nemusíte se ale bát, že by vás snad hra za některé druhy rozhodnutí trestala. Maximálně budete mít špatný pocit, ale na hratelnost to nebude mít vliv. Podle tvůrců prý ve Walking Dead nebudou existovat špatné a dobré volby. Většinou se budou pohybovat v různých odstínech šedi, podobně jako třeba v Zaklínači a jen výjimečně vám dá hra na výběr mezi očividně vyhraněnou dobrou a zlou možností. Pěkně to řekl scénárista čtvrté epizody Gary Whitta: “Pro mě osobně tu hru kupředu táhnou spíše rozhodnutí, než puzzly. Rozhodnutí jsou totiž emocionální záležitostí, zatímco puzzly řešíte pouze inteligencí.

Rozhodovat se ale nebudete za známého Ricka, ale za zcela nového hrdinu jménem Lee. V univerzu Walking Dead je spousta zlých postav, ale Lee má být právě tím hodým. Nebo to tak může jen vypadat. Na začátku hry se totiž zjistí, že Lee byl obviněn z vraždy a je na hráči, aby přišel na kloub tomu, jestli je Lee skutečně jako Mirek Dušín, nebo jestli tady něco nehraje. I tak bude ale Lee podobný Rickovi víc, než to možná vypadá. Ve hře také nebudou chybět různá emocionální pojítka mezi postavami na osobní úrovni a podobné libůstky, které se dají od příběhové adventury očekávat.

Nejnovější články