Jak bude propojen multiplayer Max Payne 3 s GTAV?
zdroj: tisková zpráva

Jak bude propojen multiplayer Max Payne 3 s GTAV?

23. 3. 2012 12:51 | Preview | autor: Adam Homola |

Guildy dobře známe z MMO her, klany zase z akčních her. Rockstar chce vytvořit něco mezi, co bude přesahovat rámec multiplayeru Max Payne 3 a bude to i v jejich budoucích hrách - zatím je přislíbeno Grand Theft Auto V. Jedná se o tzv. crews, jakési týmy hráčů, kteří to spolu potáhnou skrz naskrz Rockstar hrami. To bude možné díky nezávislosti na seznamech přátel na Xbox Live nebo PlayStation Network - crews budou žít na síti Rockstar Social Club. Crews budou moci být veřejné či soukromé a v každé veřejné crew budou moci být tisíce hráčů, žádný limit existovat nebude.

Ptáte se, co z toho? Inu, kromě toho, že bude vaše crew fungovat i v GTAV, vám Max Payne 3 nadělí zkušenostní bonusy, když budete v crew a budete plnit určité úkoly, jako je například pomsta za kolegu, nebo naopak zdolání jiného člena crew v tzv. crew feud. Jednotlivé crews budou mít samozřejmě propracovaný matchmaking, takže vás hra dá hned dohromady s hráči, kteří budou v lobby a budou mít podobný skill jako vy. Členové crew si budou moci navíc upravovat emblémy na zbraních a předmětech ve hře.

Zkušenostní bonusy budete v multiplayeru získávat například pomocí Vendettas. Když vás někdo zabije dvakrát, můžete na něj vypsat odměnu a pomstít se mu - když ho během vendetty zabijete, dostanete zkušenostní bonus. Pokud dotyčný vendettu přežije a naopak zabije vás, získá bonusové zkušenosti on. Vendettas budete moci aplikovat i na vaše parťáky. V tom případě to bude crew feud a budete se moci takhle improvizovaně škádlit v rámci svého vlastního týmu. Všechno tohle navíc bude Rockstar Social Club zaznamenávat a sledovat - s kým máte potyčku, jak dlouho, kdo vyhrává, kdo získal kolik zkušeností...

A co tím vším Rockstar sleduje? “Pevně věříme v potenciál 3rd person multiplayeru a vztahu, který si díky tomu můžete k postavám, příběhům a světu vytvořit. Je naším cílem přidat do multiplayeru kontext a váhu a zároveň zůstat věrni tomu, co je na kompetetivním multiplayeru tak dobré,” řekl Sam Houser, jeden z šéfů Rockstaru, v rozhovoru pro IGN.

Nejnovější články