Už samotný fakt, že se Dark Souls II chystá na PC už od začátku, je povzbuzující, takže snad nebude potřeba sepisovat nějaké petice. Ostatně, Namco má k lepší PC verzi hodně dobré důvody. Dark Souls se totiž jen na PCčku prodalo skrze digitální distribuce přes 300 tisíc kusů, což je na odfláknutý port konzolové hry parádní výkon. K tomu si připočtěte ještě nějaké ty prodeje krabicových verzí a to by bylo, aby Namco neudělala lepší port.
“Spousta z toho nebyla moc dobrá, trochu jsme to odflákli. Ano, PC verzi tentokrát rozhodně přikládáme větší prioritu. Posledně jsme začali na PC verzi pracovat až po dokončení konzolové verze. Teď si můžete být jistí, že do vývoje PC verze dáme mnohem více péče, už jenom proto, že s ní počítáme od začátku,” řekl v rozhovoru pro Shacknews šéf vývoje Dark Souls II, Yui Tanimura.
Ono vůbec první Dark Souls bylo až nečekaně úspěšné. Na nedávné konferenci oznámil výkonný ředitel From Software Eiichi Nakajima, že se hry prodalo už skoro 2,4 milionu kopií. Kdyby hru vydával Square Enix tak by to byl asi propadák, ale pro Namco a hlavně pro typ hry jakou je Dark Souls jde o velký úspěch. A hlavně je to důvod v sérii pokračovat i nadále a to - podle toho jak to zatím vypadá - správným směrem.