Na hratelnost se samozřejmě nesahalo, protože cílem tvůrců bylo vytvořit Crash Bandicoot N. Sane Trilogy tak, aby se hrála co nejpodobněji, jako původní hry. Proto se při vývoji stavělo na geometrii původních úrovní, na níž se nabalil engine pro rendering, založený na fyzice a nasvícení v reálném čase, jak vývojáři prozradili na PlayStation Blogu.
Lépe by měla znít i hudba, a tvůrci přidali i některé nové funkce, o kterých se dozvíme brzy. Právě kvůli množství práce popisují tvůrci hru jako „AAA remaster“. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy tak bude obsahovat značně vylepšené verze Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back a Crash Bandicoot 3: Warped.
zdroj: Archiv
Remaster mají na svědomí vývojáři ze studia Vicarious Visions, kteří se v minulosti podíleli na hrách ze série Skylanders, Guitar Hero, Transformers, ale i Destiny.
zdroj: Archiv