City of the Shroud nabízí kombinaci tahové strategie a bojovky
zdroj: tisková zpráva

City of the Shroud nabízí kombinaci tahové strategie a bojovky

9. 2. 2016 15:00 | Preview | autor: Honza Konfršt |

Netradiční kombinací Final Fantasy Tactics a Street Fightera se pyšní na Kickstarteru představené taktické RPG City of the Shroud. To vedle netradiční kombinace žánrů slibuje přinést také unikátní vyprávění, jehož průběh bude mít v režii sama komunita.

Titul přinese epizodický příběh, jehož průběh budou ovlivňovat sami hráči a především jejich činy ve hře. V té se vtělí do role outsidera, který se navrací do prastarého hlavního města poloostrova Zuwar, Iskendrunu. Městu ovšem hrozí neznámé nebezpečí a návrat do vlasti představuje i problémy a boj na život a na smrt.

Hráči se budou moci přidat k jedné z existujících vládnoucích frakcí. Ty budou reprezentovány osobností svého vůdce. Každý vůdce bude mít specifické vlastnosti a s ním se pojí i unikátní cesta vývoje příběhu.

Epizodické vyprávění s otazníkem

Hra bude totiž rozdělená do několika epizod s tím, že příběh se bude postupně vyvíjet na základě toho, která z frakcí aktuálně vítězí a která naopak ztrácí. Pokud se tak někomu nebude líbit dosavadní vývoj hry, nebude nic jednoduššího, než se naklonit k jiné frakci a přemluvit k tomu i ostatní hráče.

To by sice mohlo nahrávat myšlence multiplayerové hry, City of the Shroud však bude primárně singleplayerovým dobrodružstvím s tím, že navrch bude obsahovat i PvP složku oddělenou od hlavního vyprávění. Vývoj kampaně bude založen na tom, že jak budou hráči plnit úkoly v jednotlivých epizodách hry, získávají body pro svou frakci, což se následně promítne do následující epizod. Kdo má nejvíc bodů, v jeho prospěch se příběh bude odvíjet.

Dalším specifikem titulu  je soubojový systém, který slibuje být netradiční kombinací tahového taktického přístupu a klasických bojovek. Z těch si autoři vypůjčují systém řetězení komb, jež budou hráči skládat z drahokamů představujících jednotlivé útoky. Jejich výběr si hráči nastaví před začátkem každého zápasu.

Podpora modifikací a ochutnávka zdarma

Vedle úpravy pohybů a komb postav pak budou moci hráči volit také jejich vzhled. Zde přijde ke slovu integrovaná podpora modifikací, jež si klade ambice přizpůsobení postav představám hráčů. Zní vám to celé zajímavě? Tak pak nezbývá než vás odkázat na přiložené video odhalující podobu soubojů a především vybídnout ke stáhnutí demoverze. Ta představuje lehký nástin toho, jakým způsobem budou probíhat právě ony souboje. V těch se představí trojice tříd bojovníků z plánovaných šesti, ale nejen to.

Ti hráči, kteří hru podpoří na Kickstarteru, se mohou těšit na postupné rozšiřování dema především po příběhové stránce. Po dobu trvání kampaně budou backeři dostávat aktualizace, jež budou mít podobu čtveřice epizod. Ty budou nejen příběhovým prequelem, ale poodhalí také to, jakým způsobem bude fungovat příběh hry i jeho ovlivňování činností hráčů.

zdroj: Archiv

Nejnovější články