- Během bitev dovede hrdina jediným pohybem vyrvat nepříteli brokovnici z rukou (asi jako v Mirror's Edge), nabodnout protivníka na jeho vlastní nůž nebo mu dokonce strčit hlavu do rotoru nastartované helikoptéry.
- Wolverinovo tělo má věrohodně reagovat na všechny utržené zranění: při pádu z výšky se roztrhá a rozplácne na několik kusů, rána z brokovnice zase klidně urve část oblečení, případně rovnou masa (podobně jako v Splatterhouse).
- Hl. hrdina bude mít dva ukazatele zdraví: ten první se začne rychle regenerovat okamžitě po zranění, ale pokud jej vyčerpáte, záložní ukazatel "vitality" již dobijete horko těžko a budete s ním muset vydržet až do konce mise.
- Za obzvláště povedené souboje hra odmění dočasnými bonusy, např. zvýšením poškození způsobeného hrdinovými drápy nebo rychlejší regenerací zdraví.
- Stylově se chtějí autoři inspirovat spíš temnějšími díly komiksového X-Mena.
- Doprovodné renderované filmečky obstará externě najatá firma Blur, zodpovědná za totéž např. u Tomb Raider Underworld nebo v nadcházejících Halo Wars.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
X-Men Origins Wolverine, letec-amatér s drápy [12.1.2009 10:10 - levis]
X-Men Origins Wolverine odkryti [5.12.2008 10:10 - levis]
zdroj: Eurogamer & EGM