Jenže během vývoje hry se k práci na Swamplands kvůli dalším mapám nedostali. Ideální příležitost ale nastala po vydání Titanfall. První verze mapy byla plochá s několika stromy po stranách a víc ani ťuk. Finální verze se začala rýsovat až po vydání hry, kdy se mohli na mapu vrhnout vývojáři pořádně.
zdroj: Archiv
“Během testování prvních verzí mapy začalo být něco jasné - obrovské stromy, které byly předtím na pokraji mapy, musí být styčným prvkem. Byly totiž super! Titáni se kolem masivních kmenů vyhýbaly střelám, piloti skákali ze stromu na strom jako ninjové... Všechna ta infrastruktura hráče jen táhla od nových a zajímavých věcí pryč, přitom se zábava točila kolem stromů,” napsal na oficiálním blogu Chris Dionne, který Swampland designoval.
Vývojáři tedy přesunuli les ze stran doprostřed mapy a kolem nich vystavěli tři budovy. Tím pádem se musí piloti i titáni přesouvat přes les, i když chtějí jít jen z jednoho baráku do druhého. Jakmile měli vývojáři tohle rozložení hotové, ladili už jen detaily. V galerii se můžete podívat na několik obrázků z různých verzí Swamplands a pohled na tento proces nabízí i přiložené video.