Anglická verze ANNO 1503 na spadnutí
zdroj: tisková zpráva

Anglická verze ANNO 1503 na spadnutí

5. 12. 2002 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Sunflowers a Max Design by v těchto dnech měli dokončovat práce na anglické verzi své dobyvatelské real-time strategie Anno 1503.

V novém rozhovoru na HomeLanu je jako datum amerického debutu uvedeno první čtvrtletí 2003. Německá verze ANNO 1503 se už přitom nějaký ten pátek nachází na trhu v Německu a Rakousku a její prodejnost tvůrci popisují jediným slovem - úspěch. Aby ne, vždyť jen za první tři dny se prodalo přes 100 000 kusů a do dnešního dne se počet prodaných kopií blíží k půl milionu.

Pokud jste prošvihli dřívější novinky i únorové preview, vězte, že ve hře půjde o dobývání amerického kontinentu. Vývojáři ze Sunflowers se ostře brání myšlence, že ANNO 1503 bude jen ANNO 1602, zasazené o století dříve. Hra má kombinovat prvky, které udělaly jejího předchůdce tak úspěšným a přidat i spoustu nápadů od fanoušků hry, kterých se do feedbacku zapojilo asi 30 000. ANNO 1503 nabídne 5 různých herních modů, jednotlivé scénáře a hlavní kampaň, která má čítat asi 12 misí a řadu dalších sub-questů.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Hru začínáte klasicky vytipováním vhodného území, vysláním průzkumné jednotky a pomalým budováním prvních obydlí. Vše se samozřejmě odehrává na počátku 16. století, tedy v době středověku. Aby se vaše civilizace mohla přehoupnout do vyšší úrovně, musí byt splněny dané potřeby všech skupin obyvatel. Čím vyspělejší stát bude, tím náročnější a někdy i šílenější přání budou vaši lidé mít. Celkově budete moci vyrábět asi 50 druhů různého zboží od oblečení po válečné lodě, nejdůležitějšími zdroji přitom budou zlato, dřevo a železo. Hráči si také mohou sami zvolit, jak moc chtějí resource management řídit a nakolik má běžet automaticky.

Jako u většiny dnešních titulů, i v případě ANNO 1503 se tvůrci uchýlili k tvorbě vlastního engine. Sami jeho možnosti popisují jako "chytrou kombinaci 2D a 3D grafiky" a chybět by v ní neměly ani oblíbené vodní efekty, požáry a dobře vypadající exploze. Terén tedy bude trojrozměrný, některé objekty ve 2D. Jako hlavní důvod pro toto pojetí uvádějí Sunflowers snahu o co nejnižší systémové požadavky (16 MB grafická karta). V Německu se strategie stala skutečným hitem, doufejme, že ani my ji po vydání nebudeme muset zařadit do kategorie průměrných.

Nejnovější články