V průběhu prvních měsíců letošního roku vyšlo hned několik multiplatformních titulů, jejichž PC verze hráči očekávali, snad se dá říci, s napětím. Jak budou PC verze vypadat v porovnání s konzolovými? Nabídnou textury s vyšším rozlišením? A co framerate, bude odemknutý? Co ovládání, dá se přenastavit? Všechny uvedené a spoustu dalších otázek jsme v případě PC verzí The Division, Far Cry Primal a Rise of the Tomb Raider řešili (částečně) i v textových recenzích. Není ale od věci vám PC verze zmíněných her předvést názorně – navíc s dostatečným odstupem po vydání, kdy měli tvůrci v mezičase prostor PC verze náležitě opatchovat a doladit.
Jak si tvůrci ze studií Ubi Massive a Montreal, potažmo z Crystal Dynamics poradili nejenom s PC verzemi svých her, ale i s péčí o ně po vydání, si předvedeme na maximální možné detaily, jaké umožňují zároveň i plynulé streamování. Na 4K tak nedosáhneme, za to si ale předvedeme hraní se zapnutými maximálními detaily a speciálními efekty. Pokud nás technika neselže. Přesvědčit se můžete sami.