Ani tisková zpráva se konkrétně nevěnuje odpovědím na otázky, které člověka hned napadají. Bude Zombi podporovat lokální multiplayer, kdy jeden hráč smolil mapu na WiiU tabletu, zatímco druhý ji procházel? Nabídne Zombi jenom obsah z WiiU verze, nebo přinese něco navíc? Bude hra z hlediska konceptu stejně zábavná, když do značné míry závisela na užití unikátního WiiU ovladače?
Odpověď na všechny otázky přinese hra samotná už za zhruba dva týdny, takže kvůli tomu asi nikdo z mostu skákat nebude. Stejně by ale bylo užitečné, kdyby tvůrci v mezičase sepsali a publikovali, co všechno je v PC, PS4 a Xbox One verzích stejné, potažmo co je jiné/nové/lepší/horší.
zdroj: Archiv
Prozatím, než zmíněné odpovědi získáme, se můžeme o Zombi po zkušenostech s WiiU verzí bavit jako o dosti svérázně pojaté zombie akci. Střílet tentokrát spíše nebudete, ale užijete si mnoha různých způsobů likvidace nemrtvých. Pavlovi se třeba zalíbila pálka na kriket, které věnoval úvodní odstavce své recenze ZombiU. A nedělal to jen tak z plezíru...
Pokud ale recenzi vyrabuju ještě důkladněji, pak ke kvalitám hry patří atraktivní prostředí zombiemi zahlceného Londýna, dobře nastavené (pomalé) tempo akce, skvěle navržené nervy drásající momenty, ale též dobře umístěné checkpointy a jedna speciální mechanika, na kterou se tvůrci snažili ZombiU majitelům WiiU (neúspěšně, bohužel) prodat: když zemřete, převtělíte se do jiného člověka, zatímco vaše mrtvola zombifikuje i s věcmi, které jste do té doby posbírali nebo vylevelovali (typicky zbraně). A je pouze na vás, jestli o své bývalé věci stojíte a od zombifikovaného bývalého já si je vyzvednete, nebo naznáte, že to je příliš nebezpečné. Zní to jako typický gimmick, v praxi to fungovalo.
Tak uvidíme, jestli „na funkci nebude mít vliv“ přesun hry z původní platformy na nové.