V Production Line budujete co nejefektivnější montážní linku na automobily
zdroj: tisková zpráva

V Production Line budujete co nejefektivnější montážní linku na automobily

7. 10. 2016 11:30 | Novinky | autor: Adam Homola |

Po Gratuitous Space Battles, Democracy nebo Big Pharma se jednočlenné studio Positech Games vrhne na automobilovou výrobní linku. Nová hra vývojáře Cliffa Harrise se jmenuje Production Line a postaví vás do role provozovatele velké továrny, která zeje prázdnotou, a je na vás, jak a jaké stroje do ní umístíte. Vaším cílem je masová, rychlá a chytrá produkce automobilů.

Než se ale dostanete k uspokojování potřeb trhu pro miliony a miliony zákazníků, musíte začít v malém měřítku. V továrně rozjedete malou výrobní linku, která bude neefektivní, pomalá a při troše štěstí se vám to celé nezhroutí pod rukama. S takovým vybavením si ale musíte nechat na masový trh zajít chuť a budete rádi, když se v účetnictví dostanete na nulu.

Cliff Harris chce v rámci Production Line postavit princip budovatelských her na hlavu. Podle něj totiž většinou stavíte tak, abyste měli všechno větší a lepší. Tady se budete naopak snažit o co nejrychlejší a nejchytřejší produkci. Harrise inspirovala kniha Henryho Forda, zakladatele Ford Motor Company. Harris také přiznal fascinaci novou Gigafactory Tesly a vůbec osobou Elona Muska, který má, vedle SpaceX, prsty právě i ve výrobě elektrických aut Tesla.

Production Line zdroj: tisková zpráva

Vaší běžnou herní činností tak bude optimalizování výrobní linky tak, aby ty pomalé a neefektivní části šly co nejrychleji z kola ven a byly nahrazeny lepšími procesy. Každý proces je tu rozebraný až do základu a tak jakmile se jednotlivým částem výrobní linky dostanete na kloub, můžete ji začít ladit, optimalizovat a zrychlovat.

Časem se tak dostanete až ke zmíněné masové výrobě, mezinárodním zakázkám a lince, ze které budou vyjíždět tisíce a tisíce aut. Pak se může vaše virtuální továrna vyšvihnout nejen do plusu, ale k také k pohádkovým výdělkům. Production Line zatím ještě není ani v alfa verzi, i když na základní myšlence hry pracuje Harris už poměrně dlouho. Sám na blogu napsal, že až po nějaké době vývoje objevil české Factorio, které ho hned zaujalo.

zdroj: Archiv

Momentálně prý ale ještě nezačal pracovat ani na obchodní stránce hry, kdy se řeší marketing, nastavování cen a vůbec všechny podobné „tycoonovské“ věci. Ostatně všechno, co můžete vidět v přiloženém videu, je pouze dočasné, ve hře není v tuto chvíli ani žádná hudba, zvuky, texty, uživatelské rozhraní a další prvky jsou pouze dočasné a budou nahrazeny.

Harris míří s vydáním Production Line někdy na druhou polovinu příštího roku, nicméně ještě předtím chce hru zpřístupnit v „nějaké formě“ předběžného přístupu. Co to bude, kdy přesně hra vyjde a jak bude nakonec vypadat, se dozvíme až v následujících měsících.

Nejnovější články