V českém titulu World of Castles stavíte hrad, a pak o něj válčíte

PC

- Oznámení autor: Aleš Smutný Komentáře: 0

Kdybych měl nějak charakterizovat nově představenou českou hru World of Castles od studia Hammer, nejspíš bych sáhl k přirovnání, že jde o mix Mount and Blade a Medieval Engineers. Základem hry jsou bitvy o hrady. Svůj si samozřejmě můžete postavit podle svého nejlepšího plánu a architektonického génia, ale pokud se vám zrovna nechce přemýšlet, k dispozici budou i předem vybudované hrady, které si můžete případně upravit. Boje pak probíhají tak, že hráč rozdá rozkazy svým AI maršálům, kteří mají na povel řadové AI vojáky a následně se v roli jednoho z nich pustí do boje z pohledu vlastních očí.

Následně už se můžete přepínat z jednoho vojáka do druhého, takže když někdo bídně zhyne pod hradbami, máte hned náhradu. Útočníci vítězí v případě, že v časovém limitu zabijí všechny soupeřovy maršály a nebo dobudou trůn. Obránci zvítězí, pokud zabijí všechny protivníkovy maršály a nebo prostě vydrží v časovém limitu.

Nicméně, stejně důležité, ne-li důležitější než bitvy, je stavění hradů. Protože opravdová zábava pořád spočívá v navržení co nejdokonalejšího systému opevnění. Na začátku budete mít k dispozici omezenou škálu bloků, z nichž můžete stavět. S každou bitvou dostanete peníze a zkušenosti. S novými úrovněmi se vám odemykají další bloky a druhy staveb a za peníze si můžete další bloky kupovat. Díky tomu je ve hře přítomný postupný rozvoj a na základě vaší úrovně také matchmaking přiděluje soupeře podobné kvality.

Jakub Hamerník, který vývoji šéfuje poznamenává, že hra historicky pokrývá období od 8. do 13. století. Na začátku budete mít materiál, bloky a také výzbroj vojáků odpovídající ranému středověku a jak budete postupovat, odemykáte si novější a novější technologie a zbroje.

Trojčlenný tým na hře pracuje už dva roky a investoval do ní ze svých vlastních finančních prostředků. Ty se ale vyčerpávají, a tak vývojáři zamířili na IndieGoGo, kde chtějí vybrat 25 tisíc dolarů. Ačkoliv odhad potřebných financí na dokončení vývoje je 400 tisíc dolarů, chtějí na IndieGoGo především dát o hře vědět a najít případně další investory a také vydělat z prodeje early accessu na Steamu (ten by měl být k dispozici koncem roku). Z peněz by také rádi rozšířili počet členů studia na pět.

Pokud vše půjde podle plánu a tým získá dostatek financí, beta by vyšla v půlce roku 2018 a ještě týž rok by měla vyjít i plná verze. Další detaily najdete na stránkách projektu, případně mu můžete dát palec nahoru na Greenlightu. Pokud se rozhodnete World of Castles podpořit, od 15 dolarů už máte zaručenou hru a vstup do bety.

Tagy: hrad multiplayer středověká

Zdroje: tisková zpráva

Poslední komentáře

celkem 0

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.

Hledáme nové členy týmu, pokud umíš programovat, pojď mezi nás. Více informací.