Základní premisou Paladins je týmový boj, ve kterém se dva týmy pustí do boje o nadvládu nad kontrolními stanovišti rozesetými na mapě, přičemž hlavní úkol je zničit základnu protivníka. Každá z postav pak dostane do vínku speciální schopnosti, sadu karet odemykající další schopnosti a vlastnosti, jednu primární zbraň, a konečně také unikátního mounta, tedy jízdní potvoru, která urychlí pohyb po bojišti.
Producent hry Mick Larkins zmiňuje, že Paladins jsou srdcovkou od samotného počátku vývoje a slibují být velmi svižnou a okamžitě přístupnou akcí. Na bližší detaily si ještě budeme muset počkat – prozatím se níže můžete podívat na video. Hra se v hratelné podobě představí v rámci Gamescomu a těšit se na ni ovšem budeme moci nejdříve příští rok. Již nyní si však můžete na oficiálních stránkách předběžně zažádat o vstup do bety.