V jádru Sheltered příliš nepřekvapí a jedná se o klasickou survival hru. V roli hráčů putujeme světem, objevujeme další postavy, bojujeme s nepřáteli, obchodujeme, sbíráme suroviny, vyrábíme předměty a, především, staráme se o přežití vlastních postav. Teď už ale slibovaný trailer.
Ukázka nese jméno Nic netrvá věčně a představuje onen pixelartový grafický styl a nastiňuje atmosféru tohoto původně nezávislého titulu, jehož vydání se nakonec ujal Team 17. Hratelné alfaverze bychom se měli dočkat září, kdy si budeme moci vyzkoušet i základní mechanismy hry. Na začátku si vytvoříme rovnou celou rodinu charakterů – každá z postav pochopitelně bude moci mít odlišné vlastnosti s tím, že ty pak budou ovlivňovat výsledek jednotlivých setkání v pustině.
zdroj: Archiv
A jelikož se jedná o pustinu v tom pravém slova smyslu, takových setkání nebude příliš mnoho. Každé by však mělo být unikátní a řešitelné více způsoby – řeč je pochopitelně o dialozích i o řeči olova. Ovšem zápas budete svádět nejen s přeživšími a s mutanty, ale také sami se sebou například v podobě klaustrofobie, nevolnosti či radiace. Zkrátka boj o přežití jak se sluší a patří.
Autoři chtěli na Kickstarteru po komunitě 15 tisíc liber, což není pro malé hry zase tak drobná částka. Sostalo se jim však rovnou dvojnásobku a i díky tomu by hra měla do budoucna vedle počítačů s Windows, Macy a Linuxem dorazit také na Xbox One, PlayStation 4, Ouyu (pokud ještě bude existovat), iPad i na tablety s Androidem.