Středověká stealth akce A Plague Tale: Innocence stojí na krysách a hře světla a stínu
zdroj: tisková zpráva

Středověká stealth akce A Plague Tale: Innocence stojí na krysách a hře světla a stínu

10. 2. 2017 13:51 | Novinky | autor: Adam Homola |

Krysy. Stálice hororů a nezbytný prvek každého správného RPGčka. Jenže když byste měli vyjmenovat hry, kde krysy mají přeci jen trochu větší roli, napadne vás nejspíš Dishonored. Podle Adama Smithe z Rock, Paper, Shotgun teď ale krysy z Dishonored působí jako dětská ZOO, v porovnání s chystanou stealth akční adventuru hrou A Plague: Tale: Innocence.

Děj se odehrává ve středověké Francii, ale o herním světě zatím nevíme téměř nic. Což platí bohužel i pro samotnou hru, protože její oficiální stránky i web vývojářů zejí prázdnotou, a tak si musíme na zásobu obrázků, videí a informací ještě počkat. Času je ale dost, zdá se, že dříve jak za rok a půl se hry nedočkáme. Nicméně vyjít by měla na PC a zatím nespecifikované konzole.

Hra sice svoji produkční fázi teprve začíná, ale Smith ji už viděl a minimálně z krys byl u vytržení. Ty tady totiž hrají velmi důležitou roli jsou prý nesmírně působivé jak po technické stránce, tak i z hlediska herních mechanismů. Většinou se drží ve stínech a tam chcete být do jisté míry i vy. A Plague Tale: Innocence není střílečka, a tak je ve vašem zájmu všudypřítomné inkvizitory buď přechytračit, nebo přenechat agresivním krysám.

The Plague zdroj: tisková zpráva

Často tak budete řešit nakolik nechat zdroje světla na pokoji, protože je potřebujete coby ochranu vůči krysám. Na druhou stranu je ve vašem zájmu všechny louče či lampy kolem inkvizitorů hasit, protože se o ně pod rouškou temnoty postarají krysy.

Ve hře ovládáte dvě postavy, byť to podle Smithe vypadá, že většinou hrajete za Amicii – chytrou mladou dívku, která dokáže nepřátele přechytračit a ochránit tak i svého bratra. Systém plížení má stát primárně na hře světla a stínu s tím, že zvuk zde nebude tak důležitý. To je bohužel zatím vše, co víme.

 

Nejnovější články