Šéfgrafik Half-Life 2 Viktor Antonov rozšířil řady studia Darewise
zdroj: tisková zpráva

Šéfgrafik Half-Life 2 Viktor Antonov rozšířil řady studia Darewise

18. 7. 2016 13:09 | Novinky | autor: Adam Homola |

Studio Darewise Entertainment získalo významnou posilu v osobě Viktora Antonova, který je odpovědný za vzhled minimálně dvou oceňovaných her - Half-Life 2 a Dishonored. Antonov bude jako "chief creative officer" dohlížet na design a vzhled světů ve všech budoucích hrách od Darewise, přičemž jeho prvním úkolem bude vtisknout výraznou tvář některým aspektům multiplayerové survival hry Rokh. Šéf Darewise se navíc při oznámení akvizice Antonova netajil ani ambicí proniknout i do oblasti filmové!

Protože vývoj Rokh jede na plné obrátky a spuštění hry v programu předběžného přístupu se dočkáme už v září, je logické, že tvůrčí stopa Antonova na tomto titulu nebude tak výrazná, jako kdyby byl u projektu od samého začátku. V prvé řadě se postará se o vizuální design strojů, vozidel, průmyslových objektů, robotů, dronů a nakonec má mít vliv i na celkové vyznění atmosféry a „nálady“ hry. Jestli stihne Antonov připravit něco praktického už do zářijového předběžného přístupu, ještě nevíme, ale na svém Twitteru už zveřejnil první náčrt prostředí.

zdroj: Archiv

 Vedle již zmíněného Half-Life 2 a Dishonored měl Antonov prsty také v grafice a vizuální stránce Wolfenstein: The New Order, Kingpin: Life of Crime, Redneck Rampage nebo Quake II Mission Pack: The Reckoning. Menší měrou se podílel i na novém Doomovi, Fallout 4 nebo třeba Dark Messiah of Might & Magic.

Zapomínat bychom neměli ani na online akci BattleCry, o které nebylo oficiálně už dlouho nic slyšet. Ať už si hra prochází restartem vývoje, nebo už je zrušená, nejde/nešlo jí odepřít specifický a zajímavý vizuální styl, který připomíná City 17 z Half-Life 2 - má ho na svědomí taktéž Antonov.

Nejnovější články