Protože vývoj Rokh jede na plné obrátky a spuštění hry v programu předběžného přístupu se dočkáme už v září, je logické, že tvůrčí stopa Antonova na tomto titulu nebude tak výrazná, jako kdyby byl u projektu od samého začátku. V prvé řadě se postará se o vizuální design strojů, vozidel, průmyslových objektů, robotů, dronů a nakonec má mít vliv i na celkové vyznění atmosféry a „nálady“ hry. Jestli stihne Antonov připravit něco praktického už do zářijového předběžného přístupu, ještě nevíme, ale na svém Twitteru už zveřejnil první náčrt prostředí.
zdroj: Archiv
Vedle již zmíněného Half-Life 2 a Dishonored měl Antonov prsty také v grafice a vizuální stránce Wolfenstein: The New Order, Kingpin: Life of Crime, Redneck Rampage nebo Quake II Mission Pack: The Reckoning. Menší měrou se podílel i na novém Doomovi, Fallout 4 nebo třeba Dark Messiah of Might & Magic.
That's the kind of contribution I want to bring to @Rokhthegame! pic.twitter.com/EcleQEF1VI
— Viktor Antonov (@VAntonov72) 13. července 2016
Zapomínat bychom neměli ani na online akci BattleCry, o které nebylo oficiálně už dlouho nic slyšet. Ať už si hra prochází restartem vývoje, nebo už je zrušená, nejde/nešlo jí odepřít specifický a zajímavý vizuální styl, který připomíná City 17 z Half-Life 2 - má ho na svědomí taktéž Antonov.