- zrychlené draftování
- zrychlené léčení
- zrychlené přebíjení pistole
- zvětšený zásobník pušky
- bonusový devadesátiminutový dokument “Making of The Last of Us”
Jeden z balíčků (DLC) nabídne singleplayerové rozšíření, zbylé dva se zaměří na hru více hráčů. Konkrétní detaily zatím můžeme věštit leda z kávové sedliny, už nyní však nabídka vedla ke kritice například z Penny Arcade, jejíž pointou je, že herní bonusy získatelné s koupí Season pass budou mít přímý dopad na hratelnost v téhle survivalovce, což prý není dobře – plus by prý zákazníci po Aliens: Colonial Marines měli být k předobjednávkám bonusového obsahu mnohem opatrnější, protože kupují ne jednoho, ale hned několik zajíců v pytli. Tak budiž.
Kampaň ohledně vydání však kromě bonusového obsahu zrodila i jiné, zajímavější pikanterie, včetně téhle debaty Kotaku s vývojáři z Naughty Dog. Vyplynulo z ní, že již v Uncharted 3 byl tenhle nevinný easter egg naznačující vznik The Last of Us, jehož samotná existence však vrhala stín pochybnosti na zaměření Naughty Dog na vyvíjení jediné hry v jeden čas. Vše se nakonec vysvětlilo, když Neil Druckmann z Naughty Dog Kotaku vysvětlil, že původně mělo The Last of Us být oznámeno už na E3 2011.