zdroj: Archiv
Podle tvůrců je klíčovým prvkem přístup k formátu reality show. Bullet Run má být ekvivalentem Běžícího muže, tedy rozvedení současné kultury pseudocelebrit a mediálního vlivu na celou společnost. A to by se mělo promítnout i v samotné hratelnosti. Hlavní bude Heat systém, který reflektuje to, jak moc vás sledují diváci. Zvyšování pozornosti provádíte jak spektakulárními akcemi, tak interakcí s diváky skrze kamery. Zařvěte něco do kamery, naparujte se, dělejte ze sebe blbce, tohle je show a jen extravagance prodává.
Navíc, jak bude kolo probíhat, hráčům se budou odemykat nové a nové schopnosti, které mají zintenzivňovat celou bitvu hrdinů téhle zvrhlé reality show. Na druhou stranu, popisované nové schopnosti jako výzvědný dron či kulometná věž, nijak zvlášť nevyčnívají ze současného FPS standardu. Hodně bude záležet na samotných mapách - při spuštění jich hra nabídne šest, což není mnoho, ale pokud se budou výrazně lišit stylem hraní i vybavením a vychytávkami, může to být tak akorát.
Vzhledem k tomu, že páteří hry bude co největší upravitelnost vlastního hrdiny, aby z něj byla ta známá televizní hvězda, tak slíbených 14 zbraní, které budou v základní verzi hry, zní jako zatraceně málo. Na druhou stranu, ke každé by mělo být k dispozici velké množství modifikací, které ji změní z hlediska efektu i efektivity.
Důležitá je samozřejmě i free-to-play složka. Tvůrci se dušují, že reálné peníze vám nedají něco, co by nemohli mít i ti, kteří hrají zadarmo. Budou to mít jen rychleji. Jednoduše, zaplatí si za víc zkušeností, takže jim levelování postavy nebude trvat tak dlouho. Což je asi nejrozumnější řešení, pokud sáhnete po free-to-play modelu. Když se hra ume, tvůrci chtějí navíc sázet nové updaty a obsah, jak map, tak zbraní.