Neocore zatím s konkrétními informacemi šetří a označují Deathtrap za „unikátní mix akčního RPG a tower defense se spoustou ďábelských triků, vraždících strojů, rotujících čepelí a stříkající krve.“ Nevím jak vy, ale moc moudrý z podobného popisu nejsem. Přidejme si tedy některá fakta z popisu zápletky, kde se hovoří o zastavení široké škály monster, která se skrze dobití systému pevností kdesi v prázdnotě snaží prodrat k nám, na povrch zemských.
Důležitá je zejména informace o pevnostech. Když si to spojím s tower defense zaměřením, vychází mi představa, že Deathtrap je o ochraně jednotlivých pevností s odlišným layoutem před útoky nestvůr pekelných i jiných. A to nejenom s pomocí celé řady pastí, nýbrž i v akčních soubojích.
Jinak řečeno, Deathtrap by mohl být hratelností blízký projekt povedené minisérii Dungeon Defenders, který rovněž spojovat tower defense s mechanismy akčních RPG. Počkám si na další detaily, abych zjistil, jestli jsem hádal správně.
zdroj: Vlastní
Jedno je ovšem jisté – Neocore neztratili roztomilý smysl pro humor, jak naznačuje první v sérii upoutávek na hru. Minimálně mě tento nesofistikovaný, ale na nic si nehrající styl humoru sedí.
Deathtrap vyjde na PC a Mac letos na podzim za 20 dolarů, na Xbox One a PS4 se hra objeví s blíže nespecifikovaným zpožděním.