Jinak se dočkáte pařby, která je prý hotová zhruba z 60 %, což znamená, že ve hře najdete celou první knihu komiksů včetně všech základních nepřátel, 3 bossů a 10 minibossů. Další kniha je rozpracovaná, poslední se zatím nachází ve stadiu konceptu. Všechno by snad mělo být hotové do příštího února, ale znáte předběžný přístup – na žádná plánovaná data vydání se raději nespoléhejte.
zdroj: Archiv
Jste zmatení z toho, proč píšu o komiksových knihách? Pak vězte, že Badass Hero bere svou stylizaci velice vážně. Krom kresleného stylizace dojde i na textové bubliny, létající citoslovce nebo třeba inkoust, kterým si můžete přikreslit nové schopnosti. Velkou roli bude hrát i výběr řádně přehnaného vybavení - od ramenních chráničů až po patřičně drsňáckou bouchačku.
A ještě jedna důležitá informace. Hra je procedurálně generovaná a vývojáři z polského Awesome Games Studio ji označují jako „roguelite“. Tedy roguelike, ale míň. No nekoukejte na mě, já jsem si tuhle terminologii nevymyslel. V praxi to znamená, že krom náhodně vytvořených levelů se při každém průchodu hrou dočkáte i zcela nových zbraní, smrt je permanentní, ale postup vaší postavy se promítne i do příštího pokusu.
Jak už jsem zmiňoval, Badass Hero by měla v předběžném přístupu strávit zhruba 12 měsíců. Nakonec by vedle PC měla vyjít i ve verzích pro PlayStation 4 a Xbox One.