Kickstarter kampaň Divinity: Original Sin II směřuje k masivnímu úspěchu
zdroj: tisková zpráva

Kickstarter kampaň Divinity: Original Sin II směřuje k masivnímu úspěchu

26. 8. 2015 17:37 | Novinky | autor: Adam Homola |

Jak Swen Wincke nedávno avizoval, tak také splnil. Divinity: Original Sin II je na Kickstarteru a vy můžete vývojářům přispět na vývoj pokračování jednoho z nejlepších RPGček nejen minulého roku, ale i posledních let. Divinity: Original Sin II se na Kickstarteru prezentuje jako singleplayerové tahové RPGčko s multiplayerem, tahovými souboji a velkým důrazem na systematickou hratelnost a uvěřitelný příběh.

Hlavním tématem Divinity: Original Sin II je původ - vašeho hlavního hrdiny a všech jeho společníků. Kolem původu se bude točit jak hratelenost, tak logicky i příběh. Právě na původu záleží kdo jste, jaké máte v životě šanci a jak na vás budou ostatní reagovat. V průběhu hry si budete moct ke svému boku nabrat až tři společníky, přičemž každý z nich má být úplně stejně propracovaný, co do příběhového pozadí, jako vy. Každý společník tak bude mít svůj vlastní příběh, svůj původ, motivace atd.

Každý člen v partě tak bude stejně důležitý a hlavně díky tomu může převzít kontrolu nad jedním ze společníků váš kamarád a připojit se k vám v multiplayeru. Ten bude nemalou součástí Divinity: Original Sin II a nabídne jak kooperativní tak i kompetitivní režim až pro čtyři hráče najednou. Nepůjde přitom o klasické společné rubání monster a plnění úkolů.

Opět se vracíme k původu - každá postava ho bude mít jiný a tak může jít každá postava ve stejném úkolu po úplně jiné cestě a i po jiném výsledku. Jednotliví společníci mají své vlastní cíle, které se odvíjí od jejich unikátní motivace. A ta se ne vždy musí nutně slučovat s tou vaší. Samozřejmě je ale pouze na vás, jestli chcete hrát v multiplayeru s kamarády, nebo proti nim.

"Stejně jako jednička, i Divinity: Original Sin II je hra o systémech a jejich používání ve váš prospěch. Ani se nenadějete a budete manipulovat prostředím, používat nové druhy elementů a využívat slabiny ostatních pro dosažení svého cíle. Stejný systematický přístup se teď aplikuje také na příběh. Nový dialogový systém vám dá mnohem víc možností jak přesvědčit NPC či vaše společníky. Velice rychle zjistíte, že téměř všechny dialogy ve hře jsou odlišné v závislosti na tom kdo spolu mluví," napsali vývojáři na Kickstarteru.

Larian Studios si hru financují do určité míry sami, ale jak už to tak bývá, mají víc nápadů než peněz. A tady vstupujete do hry vy. Tvůrci si na Kickstarteru říkají o 500 000 dolarů, což je o sto tisíc víc než u jedničky. Tehdy se jim ale místo 400 000 dolarů podařilo vybrat skoro milion. Uvidíme, jestli tentokrát ten magický milion překonají už na Kickstarteru, nebo až časem z prodejů early access verze hry.

Jestliže se ptáte, co dostanete za zafinancování hry ze od hry samotné, je to prosté: větší svobodu a hloubku. A právě na to jsou potřeba finance - větší svoboda znamená více možností, což znamená více času na vývoj a to zase větší rozpočet. Stejně tak to platí i pro hloubku. Divinity: Original Sin II se zatím dělá pro PC v angličtině. Titulky budou v němčině, francouzštině a ruštině. Další platformy a jazyky se prý mohou oznámit později, pokud k tomu dojde.

Logicky se nabízí stretch goaly, které tyhle věci posunou kupředu, ale ty zatím Lariani na Kickstarteru nezveřejnili. Určitě je už ale připravené mají, protože Kickstarter se spustil před pár hodinami a vývojáři už mají přes sto tisíc... Jestli vás jednička bavila, nebo prostě chcete jen přispět na pokračování hodně povedené hry, můžete přihodit pár dolarů tady. Plnou hru dostanete už za příspěvek v hodnotě 25 dolarů.

Nejnovější články