Hororová adventura Husk vás zavede do městečka na pomezí reality a noční můry
zdroj: tisková zpráva

Hororová adventura Husk vás zavede do městečka na pomezí reality a noční můry

22. 4. 2016 16:42 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Polské studio UndeadScout společně s IMGN.PRO představilo svou hororovou adventuru Husk, která má mít blízko k Silent Hillu a Alanu Wakeovi. Tedy alespoň tématem, protože vy budete vše sledovat z pohledu očí hlavního hrdiny, který se zrovna nastěhoval do městečka Shivercliff a nikoliv z pohledu třetí osoby. Husk tak v sobě bude kombinovat klasické prvky dnes už přebujelého hororu z first person pohledu a atmosféru již výše zmíněných her. Tady vám nemusí hrozit nebezpečí na každém kroku, ale tam, kde se realita prolíná s nadpřirozenem.

Hlavním hrdinou je Matthew Palmer, otec a manžel, který hledá svou rodinu, jež mu zmizela po železničním neštěstí. Ve svém pátrání se usadí v městečku Shivercliff, jehož stránky (které jsou oficiálními stránkami hry) líčí všechny jeho krásy i atraktivitu prostého života v malém městě. Včetně větičky „je to město, které už nebudete moci opustit“ a jakkoliv to zní jako klasická fráze z propagačního letáčku, tuším, že tady to myslí doslova a Palmer se skutečně nebude moci z města dostat.

Ačkoliv se totiž Shivercliff prezentuje jako příjemná dovolenková destinace, zlo probublává na povrch. Hře nebude chybět ani akční složka, to když Matthew narazí na stvoření temnoty, která se prodrala na tento svět a jdou mu po krku. Je ale pravděpodobné, že právě k nim povede jeho pátrání po tom, co se děje ve městě, kde je jeho rodina a jak naznačuje tisková zpráva, dojde i na řešení vnitřních démonů hlavního hrdiny (v tomto případě snad jen obrazně myšlených démonů).

Kdybych si měl z popisu tipnout, viděl bych, že je Shivercliff jakousi verzí očistce, kam Matthewa poslalo vlakové neštěstí. Nicméně, to by možná bylo až moc velké klišé. Tvůrci toho ale ještě mnoho neprozradili. Prozatím se musíte spokojit s letmým nástinem děje a teaserem níže. Kdy hra vyjde a na jaké platformy zatím nevíme.

Jak už bylo řečeno, na hře pracují nejen autoři původního konceptu z UndeadScout, ale i IMGN.PRO. Ti mají na kontě třeba Kholat a přidali se k projektu nejprve jako vydavatel a až poté nabídli pomoc v oblasti vývoje. Dá se tedy čekat, že zde najdeme i designové styčné body s Kholatem.

zdroj: Archiv

Nejnovější články