Čety hráčům umožní sdružování v sociálních celcích o velikosti až sta členů pomocí tradičních metod jako jsou pozvánky, žádosti o přijetí či povyšování členů. čety mají svůj veřejný a soukromý komunikační kanál, sdílený a upravitelný emblém a tag i sdílené statistiky. Navzdory jménu se tak vlastně jedná o cosi jako klany, které shodou okolností nabízí s novým patchem i Diablo III (o tom za krátko v samostatném článku).
S tím souvisí i již zmíněné povyšování – jelikož čety samozřejmě proti sobě nezápasí v nějakém specifickém kompetitivním módu, pro započítání "četových statistik" je třeba, aby se souboje zúčastnili alespoň čtyři členové jedné čety. Celý výčet momentálních specifik čet nabízí původní vyjádření na Battlefield blogu.
Pořád je tu ale prostor pro řadu změn. Některé detaily o fungování budou po dnešním uvedení systému čet ještě ve stavu rozpracování. Například hodností je momentálně pouze 10, v budoucnu však mají být rozšířeny. Systém v současném stavu je ovšem podle vyjádření DICE pouze první verze, která bude dle ohlasů hráčů postupně upravována a tak nějak dokončována. Ostatně jako celý Battlefield 4, chce se dodat!