Tvůrci z Paradoxu konkrétně slibují: „V Way of Life získáte větší kontrolu nad vztahy. Ano, je hezké, když k vám někdo zaplane láskou, protože sedíte na trůnu, ale co kdybyste si mohli vybrat, koho svést? Anebo tento vztah ukončit poté, co se rozhodnete, že potřebujete víc svobody? Tedy bez doposud obligátní vraždy milenky. Tyto věci a mnoho dalšího, včetně stovek nových událostí, přinese Way of Life.“
Nečekejte nové mapy a národy. Místo toho by mělo Way of Life mohutně rozšířit možnosti interakce s jinými postavami a přidat do hry stovky nových událostí, které budou formovat vašeho vládce. Může se zdát, že se i díky DLC stane z Crusader Kings II simulátor středověkého randění, ale jsem si jistý, že se nebudou nové volby týkat jen vztahové stránky vladaření. Byť je důležitá je, protože žonglování se správným počtem potomků je nutné. Když není dědic dynastie a žena propadla víře v Boha, neslouží milenka jen k uspokojení romantických představ. Naopak představuje další šanci, jak získat potomka, aby dynastie neskončila.
Crusader Kings II prostě povýšila romanci na politický kalkul. Doufám, že v rámci DLC dojde i k rozšíření interakce se zajatými protivníky, potažmo komunikace s potomky, třeba aby se mezi sebou neustále nevyvražďovali. Vývoje Way of Life se jinak nachází „uprostřed vývoje,“ termín vydání prozatím logicky neznají ani sami tvůrci.
zdroj: Archiv