Sice se mi zdá ústup k zombie žánru poněkud zbytečný a spíše kontraproduktivní, ale nutno říci, že na prvních záběrech vypadá Breach & Clear: Deadline jako solidní zábava. Nejde jen o nutnost taktického pohybu po mapě a správné načasování kdy si můžete dovolit těch pár vteřinek na přebití, ale i slibované používání velitelského módu, kdy budete moci dalším členům komanda říct, co mají dělat, kam se mají vydat apod.
Jak budete postupovat hrou a plnit povinné i nepovinné úkoly, vaše komando bude získávat zkušenosti i vylepšovat si schopnosti. Odměnou budou i nové zbraně, vždy vzácná munice a vybavení. Navíc nepůjde jen běhat po mapě a pálit, taktiku bude třeba i aplikovat (což po pravdě tedy na záběrech z pre-alfa verze není moc vidět). Ano, Breach & Clear: Deadline vypadá solidně a slibně, ale stejně v člověku hlodá červík. Zombie stříleček, strategií, čehokoliv, je plno. Vojenských taktických stříleček se strategickými prvky je mnohem méně. Ale třeba nás autoři přesvědčí o tom, že zombie je správný směr. Čas na to mají do podzimu, kdy hra vyjde na PC.
zdroj: Vlastní