Informace na homepage a tisková zpráva jsou svorně skoupé na konkrétní informace o charakteru Blitzkrieg 3. Oproti duchu předchozích dvou her ale nepůjde o realtime taktickou hru – tentokrát vás čeká klasická realtime strategie, protože v centru hráčova zájmu už zjevně nejsou jsou bitvy s jednotkami a maximálně kopání zákopů či budování zásobovacích linií, ale též budování základen či jiných budov.
zdroj: Archiv
Blitzkrieg 3 nabídne kampaň za Spojence, Němce i Sověty, podle tvůrců chce hra doslova „vykreslit realistický obrázek 2. světové“ (s pomocí Unity enginu, nutno dodat), ale nejvíce zvědavý jsem na propagovaný asynchronní multiplayer. Podle kusých informací může hráč v multiplayeru bojovat proti živému nepříteli, ale nemusí být při tom online. Mám si snad představit variaci tahovek po emailu, nebo snad za živého hráče podle rozkazů bude velet AI? Prý se vše podstatné dozvíme v dalších měsících.
Blitzkrieg 3 vyjde v prvním kvartále příštího roku pro PC a Mac a na homepage můžete již nyní projevit svůj zájem o účast v betě. Případně zde najdete zárodky budoucích sekcí, kde vám tvůrci představí tanky, pěší jednotky, druhy opevnění, základnu, protiletecké zbraně a tak dále.
Kdo by si chtěl před Blitzkrieg 3 dát opáčko prvních dvou her a zhruba milionu datadisků k tomu, může využít aktuálních slev Anthology edicí prvního i druhého dílu na Steamu. Řekl bych, že pokud máte RTS absťák, stojí obě kompilace za hřích.