Očekávaná strategie Earth 2160 v obrazech
zdroj: tisková zpráva

Očekávaná strategie Earth 2160 v obrazech

15. 3. 2005 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jednou z nejočekávanějších strategií tohoto roku je bezesporu další pokračování slavné série vývojářů Reality Pump - Earth 2160, jehož vydání je naplánováno na konec května/začátek června.

Vzhledem k tomu, že se bude děj této hry odehrávat na Marsu, ale i jiných světech, je její název poněkud zcestný. Nicméně, s původními hrami ji spojuje příběh, podle kterého je Země zničena a tři přeživší lidské frakce se přemístily právě na Mars, kde pokračují v boji o nadvládu. Že si neberou servítky, můžete vidět na nových ukázkách v naší galerii.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jak jste se mohli dočíst již dříve, Earth 2160 vám představí ještě jednu hratelnou frakci. Půjde o mimozemšťany, které z jejich klidu vytrhlo to neustálé válčení. Více toho o nich ale zatím nevíme. Jisté však je, že každá z hratelných ras bude zcela unikátní. Co se týče hratelnosti, Earth 2160 má zdokonalit a rozšířit většinu klíčových prvků svého předchůdce, který byl mj. jednou z prvních RTS využívajících plně 3D technologii a navíc hráčům umožňoval vlastní návrhy (z tisíců kombinací) jednotek. V nové hře vás čekají celkem čtyři kampaně, každá zasvěcená jedné z ras a dlouhá zhruba sedm misí. Z nedávného preview na GameSpotu jsme se dozvěděli, že nebudete muset začínat každou misi od nuly, protože mezi nimi bude možné přenášení jednotek a technologií. Celkem byste si prý měli užit minimálně 150 hodin zábavy.

Pokud jde o engine, na kterém je hra postavena, udělali prý Reality Pump velký kus práce. Podařilo se jim dát dohromady technologii srovnatelnou s moderními first-person střílečkami, ovšem s využitím v RTS. Právě proto budete mít možnost přepínat se mezi first-person perspektivou (přičemž vás čeká skutečný zážitek při pohledu na dynamicky se měnící nebe plně vymodelované ve 3D) a klasickým pohledem shora dolů. Vedle vymožeností jako jsou pixel a vertex shadery (prý stejné jako byly ve Far Cry či HL2) a dalších technické novinky (včetně schopnosti zobrazit obrovské množství detailů při přiblížení kamery, nejrůznější efekty), používá Earth 2160 pro jednotlivé jednotky oproti předchozímu dílu až 100krát více polygonů (Earth 2150 měla 50 až 70 polygonů, Earth 2160 pracuje s 1500 až 5000 polygony na jednotku). Pochopitelně to vše značí jediné - abyste si hru užili v plné kráse, budete muset disponovat adekvátním strojem. Méně než procesor o 1,5 GHz CPU a GeForce 3 to pravděpodobně nebude. Významnou součástí hry bude také fyzikální engine, na jehož vlastnosti přijde řada při četných bitvách. To díky němu budete moci na nepřátele z kopce shodit balvany a sledovat, jak je válcují či skácet nepřátelskou věž tak šikovně, aby s sebou vzala případně další objekty.
zdroj: GameSpot

korgull

Nejnovější články