Toto marketingové číslo působilo už na první pohled přehnaně a spíš vypovídalo o mírně zveličeném počtu načtení download stránek s demem, než počet skutečných a úspěšně dokončených stažení inkriminovaného souboru. Tyto domněnky nyní potvrdila oficiální statistika GameSpy, která byla uveřejněna na CSports. Podle ní v polovině února hrálo UT2004 přes internet průměrně kolem osmi tisíc hráčů současně, což je sice dvojnásobek oproti UT2003, ale na překonání nejpopulárnějších titulů jako Battlefield 1942 nebo Medal of Honor to nestačilo.
nové obrázkykompletní galerie
Zajímavé jsou i koláče znázorňující regionální rozložení hráčů i serverů všech multiplayerových her využívajících technologii GameSpy. Zatímco Severní Amerika zvítězila nad Evropou v počtu hráčů Unreal Tournament 2004 dema (50% vs. 40%), o něco více serverů s UT2004 nebo ostatními tituly běželo naopak na starém kontinentu (42% vs. 40%, resp. 52% vs 33%). V tom se částečně odráží i tabulka využití serverů, které vévodí internetově méně vyspělé země včetně České republiky (59%) než ty, kde je domácí připojení k síti sítí naprostou samozřejmostí (USA 20%, Švédsko 19%). Co se týká oblíbenosti herních módů z UT2004, vyhrál jednoznačně nový Onslaught (68%) následovaný Deathmatchem (11%), Assaultem (8%), Capture the Flag (5%), týmovou bitvou (5%) a Bombing Run (3%).
Termín pro plnou verzi Unreal Tournamentu 2004 zachycenou na čerstvých screenshotech stále platí na druhou polovinu března a jsme příjemně potěšeni obrovským zájmem o předobjednávkou akcí na našem internetovém obchodě (exkluzivní cena 999 Kč a soutěž o dárky), kterou za necelé dva týdny využilo několik stovek zákazníků.