Do války s Call of Duty 2
zdroj: tisková zpráva

Do války s Call of Duty 2

7. 8. 2005 21:21 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Call of Duty 2 je pokračováním úspěšné válečné týmové akce vývojářů ze studia Infinity Ward.

Call of Duty 2 zdroj: tisková zpráva Je vyvíjena pro PC a Xbox 360 a vyjít by měla někdy okolo Vánoc. Pokud namítáte, že jsou ve vývoji také verze pro Xbox, PS2 a GC, máte a zároveň nemáte pravdu. Call of Duty 2: Big Red One, jak se druhý projekt jmenuje, totiž nemá s Call od Duty 2 jako takovou nic moc společného. Vzniká dokonce v dílnách jiných vývojářů, kteří si říkají Treyarch. Jde prostě o zcela odlišný projekt, takže se dá vlastně říci, že se letos fanouškové CoD dočkají rovnou dvou her.

Nás samozřejmě momentálně zajímá hra pro PC, z níž také pocházejí nové ukázky v naší galerii. Že poběží na novém enginu (vytvořeném přímo tvůrci z Infinity Ward a zdokonalujícím hru nejen po grafické stránce, ale také co do AI, aj.), bude mít mnohem otevřenější strukturu kampaní (budou tři - za Brity, Američany a Sověty) s možností nelineárního postupu misemi a nabídne celou řadu novinek pokud jde o zbraně či vozidla, už víte z našeho květnového preview. Stejně jako to, že se její děj bude opět odehrávat během 2. světové války. Aby byla hra co nejautentičtější, vyslali prý vývojáři do Normandie a severní Afriky skupinu svých lidí, aby to tam nafotili a natočili na video. Také si prošli archivy, filmy, knihy a prodiskutovali věc se zasvěcenými poradci kvůli dobovým zbraním a uniformám. Některé zbraně dokonce přímo vyzkoušeli a samozřejmě přitom také nahráli zvuky střelby. Fotografie z těchto zkoušek najdete na stránkách serveru FileFront v rámci rozhovoru s tvůrci.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Z jiného interview, tentokrát na stránkách Shacknews (jehož do češtiny přeloženou verzi najdete na této fanouškovské stránce) jsme se dozvěděli, že tvůrci po debatě se svými vojenskými poradci dospěli k názoru, že jsou jejich vojáci ve hře až nepřirozeně tiší. V CoD 2 proto budou všichni slovně reagovat na dané situace ze svého úhlu pohledu, čímž vývojáři doufají i ve větší autenticitu. Hráč bude moci komunikovat se svými kolegy a v reálném čase se od nich dozvědět, kde je nepřítel a co dělá. V této souvislosti prý došlo k nahrání více než 20 tisíc řádek dialogů. Co se týče multiplayeru, který rozhodně chybět nebude, stále zatím tvůrci neprozradili žádné podrobnosti.

korgull

Nejnovější články