Detaily o UFO: Aftershock z nedávného chatu
zdroj: tisková zpráva

Detaily o UFO: Aftershock z nedávného chatu

5. 12. 2004 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Na webu StrategyCore můžete najít záznam anglického chatu s vývojáři z Altar Interactive.

UFO: Aftershock zdroj: tisková zpráva Jak asi tušíte, hlavním tématem se v tomto případě nestalo nic jiného než jejich připravovaná taktická strategie UFO: Aftershock, o které jsme už několikrát psali v našich novinkách. UFO: Aftershock bude prý v ohledu na hratelnost v zásadě podobný svému předchůdci, máme však očekávat rozšířené strategické možnosti, lepší AI, nové způsoby, jak ovládat své vojáky, i více volnosti při práci s kamerou.

Významnou roli nyní mají hrát též oceány, a to především jako komunikační kanály mezi základnami na různých kontinentech. Stavět základny "na vodě" ani bojovat na mořském dně nepůjde, boje na lodích však ve hře budou. Obecně se bude UFO: Aftershock odehrávat v jiných typech lokací než Aftermath. Místo měst a otevřených prostranství tu budou různé továrny, stará skladiště, opuštěné vojenské základny, elektrárny atd. Připraveny budou i noční mise se speciálním vybavením. V Aftershock by se prý už také nemělo stávat, že se budete déle zdržovat v podobných typech prostředí, zatímco ostatní zůstanou neprozkoumána. Vylepšení by měla dále zaznamenat i obrazovka výzkumu (research screen), ukázky k jednotlivým technologiím totiž budou více konkrétní a nepůjde tedy už jen o více či méně náhodná videa jako v Aftermath.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Co se týče nepřátel, budou zde tři hlavní nepřátelské rasy, z nichž každá bude disponovat rozdílnými jednotkami a podtypy. Podle vývojářů tak bude v Aftershock kolem 15ti nepřátelských jednotek. Pokud jde o již dříve zmiňovanou možnost zapojení mimozemšťanů do svých řad, nebyli však pánové z Altaru příliš sdílní. Na drahou stranu jsme se ale dozvěděli, že ve hře bude možnost mířit na konkrétní části těl nepřátel. Budou toho ovšem schopni jen vaši speciálně vytrénovaní vojáci.

Pokud jde o interaktivní objekty (například různé vypínače a ovladače k dalším věcem), nic takového v Aftershock očekávat nemáme. Veškerá interaktivita prostředí se v této hře omezí na dveře, které mohou být otevřené nebo zavřené. Altar si prý chtějí nechat něco v rukávu i pro případné další díly. Na závěr této novinky vás ještě upozorníme na dva nové screenshoty, které si můžete prohlédnout v naší galerii.

zdroj: StrategyCore

kate

Nejnovější články