Splinter Cell: Chaos Theory - návod #1
zdroj: tisková zpráva

Splinter Cell: Chaos Theory - návod #1

29. 5. 2005 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Ocitli jste se při posledním dobrodružství Sama Fishera v nesnázích? Přichystali jsme komplexní návod, který obsahuje řešení prvních tří misí včetně nepovinných úkolů, tipů nebo obrázků s vyznačeným postupem.

Autor: McMichal
Publikováno: 29.května 2005


 Jak se od sebe liší jednotlivé obtížnosti?
Zvětšit zdroj: tisková zpráva V první řadě bych rád uvedl, že na každou misi lze znovu navolit obtížnost, proto se nebojte zkusit obtížnější/reálnější provedení. Pokud vám nesedne, vždy se dá změnit z menu při výběru misí. Čím vyšší obtížnost, tím méně je Sam odolnější vůči střelbě/pádu z výšky a jiným života nebezpečným faktorům. Zároveň je také třeba (se stupňující obtížností) si více hlídat hodnotu hluku a viditelnosti ve stínech (při obtížnosti Expert mohou nepřátelé spatřit světlo z vaší pistole a rozhodnout se jít prozkoumat situaci).

 Jak se stát stoprocentním Samem Fisherem?
- Nikdy nepoužívat ostré náboje do zbraně (v krajním případě pouze alternativní elektrické a plynové paralizéry).
- Na blízkost omračovat výhradně paralizačními chvaty, případně taktikou zadního chycení a následného omráčení (v obou případech standardně pravé tlačítko myši).
- Odtahovat omráčená těla do stínů, nebo za větší objekty, aby je ostatní strážní/kamery nebyli schopni nalézt (pokud ovšem budete omračovat bez výjimky každého, stačí je pouze držet z dosahu kamer).
- Zavírat po sobě dveře, aby nevzniklo podezření.
- Snažit se rozdělit skupiny nepřátel klamnými zvuky.
- V přítomnosti nepřátel si hlídat jak světelný, tak zvukový metr (oba snížíte při přikrčeném pohybu).
- Tichým jednáním nedat nepřátelům šanci doběhnout k alarmu a zapnout ho.
- Plnit veškeré úkoly včetně vedlejších, nepovinných a bonusových.

 Jak si totálně zničit hodnocení činy ala Rambo?
- Střílet po nepřátelích klasickými smrtelnými náboji.
- Na blízkost používat výhradně nůž a při uchopení nepřítele místo pravého tlačítka myši stlačit levé (čímž osobu nadobro zlikvidujete, nikoli omráčíte).
- Nestarat se o mrtvá/omráčená těla, která následně najdou ostatní strážní, nebo je spatří kamery.
- Shazovat těla z velké výšky, což omráčené zabije.
- Nedělat si hlavu s alarmy, čímž si uzavřete nejen některé východy, ale přijdete také o drahocenný moment překvapení a nepřátelé (včetně posil) na vás budou také lépe přichystaní.

Návod je psán tak, abyste při větším počtu (než je jeden strážný) dokázali každého tiše omráčit, ale zůstává jen na vás, zda se toho budete držet, a nebo se jim prostě ve stínech vyhnete. Kurzívou vyznačené věty v textu značí unikátní zkratky, kterými si ulehčíte cestu, ale zároveň obejdete některé nepovinné úkoly.

„+“ = úkoly, které se objeví až během mise.


Mise 1 - Lighthouse (je také v demu)

Hlavní úkoly:
- Vysvobodit Morgenholta (nelze splnit)
- Získat, nebo zničit informace o systému Masse Kernels
+ Vypátrat, kde teroristé přišli ke zbraním a vybavení
+ Nepozorovaně se dostat k bodu vyzvednutí

Vedlejší úkoly:
- Zlikvidovat Huga Lacerda (nelze splnit)

Nepovinné úkoly:
+ Oskenovat SCC kódy z pěti beden se zbraněmi

Tipy:
- Klasická pistole má nově alternativní funkci střelby, díky níž vypne přibližně na 15-20 vteřin světla/kamery a jiné přístroje na elektřinu i na velkou vzdálenost. Po každém zkratu je ovšem třeba čekat na znovunabytí baterie (použití zbraně vydává světlo, které může strážné při obtížnosti Expert přilákat).
- Do hry přibyl také nový mód elektromagnetického vidění (standardně pod klávesou „4“, který zobrazuje elektrický proud nejen v elektricky napájených přístrojích, ale také ve vedení ve stěnách.

 Postup
Na pobřeží je dobré Samovy staré kosti pořádně rozhýbat a při té příležitosti si osvojit mírně pozměněný pohyb do stran. Jakmile budete připraveni, vydejte se úzkou cestou až k díře ve skále, kudy se budete muset také proplazit. Před lávkou trpělivě vyčkejte než dorazí dva strážní a jakmile jeden z nich přejde k vám do neosvětlené části, chytněte ho zezadu a omračte (předtím ho lze ještě vyslechnout, ale nepoví vám nic důležitého). Poté si jednoduše počkejte, než přijde i druhý. Nyní máte na výběr cesty (viz obrázek):

Obrázek zdroj: tisková zpráva
kliknutím na každý obrázek se zobrazí verze ve vyšším rozlišení s kompletní scénou

A) Přejdete přes provazovou lávku a pravou chodbou se dostanete do sklepení se sudy (vypnutím zdejšího generátoru získáte dostatečnou tmu na nepozorované omráčení strážného v bývalé věznici).
B) Před lávkou navážete na cestu dolů podél skály až k žebříku do bývalého vězení s jedním strážným (lze se ho zeptat na zbraně). Prozkoumejte bednu s municí (1/5 úkolu) a poté se po schodech vydejte do sklepení se sudy.

Ve sklípku ještě prozkoumejte muniční bednu (2/5) a vystoupejte po schodech až ke dveřím. Ty není třeba ani nijak zvlášť tiše otevírat, protože celou místnost zalévá vřískot mučené osoby (na zdi lékárna). Morgenholtovy už však bohužel není pomoci, a tak se nehrňte do žádné osvobozovací akce, ale raději si hezky ve stínu počkejte, než bude strážný z mučení tak znechucen, že se rozhodne trochu projít a právě to bude vaše chvíle. Mučitel jakmile zjistí, že se jeho oběť už nadále nehýbe, zasedne za stůl - odkud vás tenhle zlosyn nemůže vidět přicházet. Než opustíte ke smrti umučeného Morgenholta, můžete mu projevit trochu úcty tím, že ho z trámu odříznete, aby tam nevisel jako kus telecího.

Následující dveře vedou ven do deště a protože blízko nich z druhé strany obchází stráž, nářadím je odemkněte a tiše otevřete. Přepněte si na termovidění. Hned v prvním stanu před vámi je další ozbrojená osoba (pokud ne, počkejte až dovnitř vejde), která vám pod nátlakem řekne, že Lacerda odjel pryč. Využijte svého nože na zadní část stanu, čímž se k oběti snadno dostanete zezadu. Jeden strážný už by neměl být problém. Ve stanu hned vedle generátoru se světlem najdete další bednu s municí (3/5). Další cesta má znovu dvě řešení:

A) Blízko generátoru jsou v rohu naskládány palety, na ty se dá vylézt a dostat se tak snadno na hradby (viz obrázek níže), které vedou okolo schodiště do místnosti s krbem (schodištěm se dostanete přímo ke generátoru, jehož sabotáží zdejší dva strážné značně znevýhodníte).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

B) Zadní průchod vás dostane k další muniční bedně (4/5), ovšem také současně ke dvěma strážným. Pokud jim ovšem sabotujete generátor vpředu a přečkáte jejich marné pátrání se světlicí po něčem podezřelém, jeden ze žoldáků se opře o bednu, na kterou lze z druhé strany vylézt a seskokem nešťastníka tiše a rychle omráčit. Na zdejší stříšku lze vylézt a z ní přeskočit na hradby (viz obrázek), čímž se vyhnete místnosti s krbem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

U krbu sedí zády jeden ze strážců a druhý odpočívá na posteli (lékárna), ale pokud okolo nich projdete jako myška, ani jeden z nich vás nezpozoruje. Přes hradby se dostanete až k osamocenému chlapíkovi, jehož laptop směle použijte a shlédněte na něm maily. Následující vchod vede ke hradbám s historickými kanóny, kde v mžiku spatříte dva strážné u sebe. Těch si ale netřeba všímat, raději sejděte tiše nalevo po schodech (pod schody je poslední bedna s municí, 5/5 úkolu) až úplně dolů, kde najdete pracujícího svářeče. Zde můžete:

A) Počkat na svářeče než zbaví vchod zatarasených polen, odtáhnout ho do blízké temné chodby dolů a do nízkého vchodu vlézt. Objevíte se tak venku hned u kabelu rozváděcí elektřinu přímo do majáku, na ten je možno se jednoduše zavěsit (viz obrázek níže) a svézt se tak až takřka ke dveřím majáku, čímž si také odpustíte komplikace s jedním strážným na mostě.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

B) Pokračovat skalní cestou dolů až ke strážnému na mostě před majákem.

Do majáku se dveřmi opatrně vpližte, to abyste měli méně potíží se zdejším zaneprázdněným radistou. Po točitých schodech (lékárna) vystoupejte až na vrchol k žebříku:

A) Na jeho konci je třeba vyčkat na správnou chvíli, kdy je strážný zahleděný do dáli a zároveň dolní světlo reflektoru mu neprozradí vaši přítomnost. Stačí se dostat k blízkému vypínači u vchodu, po jehož stlačení půjde strážný světlo majáku znovu nahodit – pokud se ale za něj vplížíte, už se mu to nepodaří.
Obrázek zdroj: tisková zpráva
B) Dole v těsné blízkosti u žebříku vytáhněte zbraň a střelte do dolního reflektoru majáku (obrázek). Strážný se může jít kouknout, co se stalo a hezky si na to posvítit světlicí, ale pokud jste od něj dost daleko, za chvíli ho to přejde a půjde si zpět k zábradlí, kde je snadným cílem (zvláště pak při neotáčivém a jen polyfunkčním reflektoru).

Abyste mohli opustit misi, musíte za vypnutého světla majáku vyjít k zábradlí. Teprve v tu chvíli se vám objeví nabídka vyzvednutí z ostrova.


Mise 2 - Cargo Ship

Hlavní úkoly:
- Získat seznam Lacedovy zásilky zbraní
- Dostat se ke hlavní knize Lacerdovy přepravy
- Zlikvidovat Huga Lacerda
+ Zjistit, ve které kabině se Lacerda nachází
+ Nepozorovaně se dostat k bodu vyzvednutí

Vedlejší úkoly:
- Vypátrat totožnost Lacerdova panamského kontaktu

Nepovinné úkoly:
+ Na šest beden s ilegálními zbraněmi připevnit sledovací zařízení

Bonusové úkoly:
+ Vyslechnout Huga Lacerda

Tipy:
- Pod speciální vodotěsné dveře na lodi (kterých je drtivá většina) nelze strkat optické vlákno, proto nezapomínejte používat alespoň termovizi, která vám ono špehování za zavřenými dveřmi nahradí.

 Postup
Hned na přídi uvidíte dva námořníky, kteří se ovšem navzájem příliš nehlídají, a tak není vůbec obtížné:

A) Jejich bezvládná těla dovléci za naviják (chlapík v námořnickém trikotu vám po lehkém zaškrcení sdělí, že posádka lodi čítá 36 mužů včetně jeho samotného). Okolo ještě však chodí jeden strážný navíc, na kterého lze skočit ze zdejšího stupínku. Na konci pravé chodby najdete schodiště do podpalubí.
B) Potichu dojít až ke škvíře mezi nákladem hned naproti stupínku (viz obrázek níže), díky čemuž se bez dalšího trápení se třemi strážnými na počátku takto vyhnete. Na konci uličky se škvírou po pravé straně dostanete až ke schodům do podpalubí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Schody ovšem hlídá zdejší strážný, jehož slabinou je chození si zdřímnout na židli hned naproti schodům (tělo nemusíte vláčet daleko, pod schody ho nikdo hledat nebude). Ve skladišti můžete buď prolézt škvírami a nebo jednoduše všechny bedny přelézt až k otvoru v rohu zdi, za kterým se skrývají krabice se zbraněmi na označkování (1/6 úkolu). Jakmile se dostanete přes zbytek krabic, čeká tu na vás žebřík, jež vede do chodby tentokrát se zaplavenými dveřmi. Těch si ovšem prozatím nevšímejte a v temné slepé uličce vejděte zašupovacími dveřmi do dílny se zdejším pracantem, kterého lze vyslechnout.

Na levé stěně si povšimněte otevřené šachty, kterou se dostanete do horní části místnosti s pumpou. U zábradlí uvidíte prvního strážného (toho lze dostat speciálním chvatem z trubky u stropu) a dole u mašiny chodí druhý. Aktivováním stroje spustíte vodní pumpu v zatopené místnosti, kam se můžete dostat:

A) Přes šachtu nazpět ke dříve zaplaveným dveřím.
B) Jednoduše přes dveře vedle stroje a prvním vstupem do místnosti po pravé straně chodby (hned vedle lékárny).

Uvnitř skladiště vylezte na vrchol beden a tam na vás čeká důležitý spis. Jakmile vejdete do chodby, půjdou směrem k vám dva strážní a protože ani jeden z nich nemá informace, které by vám sdělil, počkejte si ve výklenku hned vedle dveří, než oba projdou (případně zdejším otvorem v podlaze je můžete oba podejít, čímž si ušetříte čas). V následující místnosti zamořené plynem (ne sice jedovatým, zato však vznětlivým) nesmí vystřelit zbraň, jinak všechno ve vteřině vyletí do povětří, včetně vás.

Můžete zde vyslechnout jednoho dělníka, ovšem než tak učiníte, měli byste strážného zbavit vědomí. Navažte na schody, kterými se dostanete za obchůzky dalšího strážného, až do průchodu, na jehož konci uvidíte další schodiště. Ke schodům po chvíli přijde nic netušící strážný, na kterého si sice můžete počkat na zhasnutém WC, ale mnohem elegantněji vám svá záda nastaví, schováte-li se přímo ve stínu schodů (pár informací vám poví). Půjdete-li do zadního pokoje, odkud námořník vyšel, najdete tam muniční bedny (2/6). Nyní už je čas vydat se po schodech a v první kanceláři s počítačem (na němž najdete nepodstatné emailové zprávy):

A) Se lze s vypnutým počítačem a přitisknutím se ke stěně u otevřených dveří do další místnosti, dostat za strážného, který po rozhovoru s pracantem u PC půjde na obhlídku ke schodům. Za pracanta se poté stačí připlížit a chytnout ho pod krkem, aby vám na chvíli propůjčil svůj počítač, ze kterého potřebujete získat informace.
B) Si všimněte šachty v levém rohu, kterou se pohodlně a především nepozorovaně dostaňte blízko dveří, ale hlavně na opačnou stranu zaměstnaného pracanta u PC (viz obrázek níže). Za ním prohledejte šuplík se spisy (při dostatečně tichém jednání vás vůbec nezpozoruje, ale budete-li dlouho vyčkávat, strážný se vrátí a načapá vás při činu).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Dveřmi se dostanete do chodby. Následující dveře po levé straně otevřete jen v případě, že si chcete přečíst bezvýznamný email, lékárnou doplnit zdraví, a nebo že vás baví likvidovat nebohé doktory. Vzdálenějšími dveřmi v chodbě se dostanete na čerstvý mořský vzduch paluby (hned pod schody leží muniční bedny - 3/6). Schody vás mohou dostat nejen o patro výše k dalším dveřím, ale také až na samotný vrchol lodi, čili záleží čistě jen na vás, odkud začnete další část lodi prolézat:

A) Projděte prvními dveřmi, na které po schodech narazíte. Na konci chodby rozstřelte světlo a otevřete dveře, dovnitř ovšem nevstupujte, protože dva následující strážní ono vrznutí vždy uslyší. Pokud se ale přitisknete, nebo alespoň přikrčíte do rohu blízko dveří, v absolutní tmě (díky rozstřelené žárovce) si vás nevšimnou a ba co víc, rozdělí se, tudíž se stanou mnohem snazší kořistí. V kuchyni naleznete bedny se zbraněmi (4/6). Vejděte do chodby, na jejíž konci v kuchyňce tráví svůj volný čas další dva členové posádky. Na rohu je ovšem vypínač, kterým, pokavaď zhasnete světlo, jeden z nich se zvedne a půjde ho rozsvítit. Podaří-li se vám ho v tu chvíli zajmout, můžete ho ještě před omráčením vyslechnout. Na druhého námořníka pak platí stejně laciný trik.

Z chodby vede ještě jeden vchod a to ke schodům do vyššího patra, kam také směřuje vaše cesta (hned u schodů jsou bedny - 5/6). Zde je (alespoň prozatím) pouze lékárna na WC a v rušném kupé jeden námořník na vyslechnutí (toho vylákáte otevřením dveří za zhasnutého světla od vedlejšího pokoje). Zdejší schodiště vede přímo na můstek s kapitánem a jeho pobočníkem. Stačí chlapíka v kapitánské čapce uchopit, zavléct ho nejlépe do rohového stínu zdejších zařízení (bezpečnější je posečkat do doby, než dokončí rozhovor) a zde ho vyslechnout. Jakmile vám poví, kde se Lacerda nachází, něžně kapitána omračte.

B) Tiše vyjděte po schodech, napravo vylezte po žebříku a do budovy, jež máte před sebou, vejděte vchodem zleva (jsou zde dva strážní, které ale není nutno vyrušovat). Uvnitř se zbavte operátora u pultu a sami si otevřete počítač, z emailu automaticky zjistíte Lacerdovu pozici.

C) Nahoru po schodech až co to půjde a zde projděte dveřmi přímo na můstek s kapitánem a jeho pobočníkem (můžete i dveřmi z druhé strany). Stačí chlapíka v kapitánské čapce uchopit, zavléct ho nejlépe do rohového stínu zdejších zařízení (je dobré nejprve počkat, než dohovoří) a zde ho vyslechnout. Jakmile vám poví, kde se Lacerda nachází, něžně kapitána omračte.

Schody se vraťte do předešlého patra (Paluba 3 - hned pod kapitánem), kde byl jen jeden člen posádky a nyní u lékárny na WC jsou zpřístupněny nové dveře. Zde jsou dva strážní u stolu + Lacerda (v bílé košili). Pokud hodláte splnit i dodatečný úkol (v konečném hodnocení je za celých 15%), pod dveře hned u WC podstrčte optické vlákno a vyslechněte rozhovor (pokud budou dveře otevřené, jednoduše je zavřete). Po jeho skončení půjde žíznivý Lacerda k lednici a tím se vystaví vašemu hbitému uchopení. Lacerdu přijměte občasným zaškrcením, aby strážné ubezpečil, že je vše v pořádku a pak s ním odkráčejte nejméně do stínu blízko schodů s bednou, případně na zhaslé WC. Jakmile z něj dostanete veškeré informace, ukončete jeho bídný život mizery (pouze omráčit ho nelze).

Buď přes kapitánský můstek, nebo za pomocí několika patrového schodiště na boku lodi, se dostaňte až na vrchol plavidla. Zde se vydejte směrem na záď (okolo záchranného kruhu na stěně), až dorazíte k žebříku dolů. Po sešplhání prvního žebříku stačí jen dojít ke člunu a opustit tak misi, ovšem o jeden žebřík níže hlídají tři strážní poslední bedny na označkování (6/6, viz obrázek níže). Díky dostatečnému stínu se lze snadno vyhnout kontaktu tělo na tělo (pokud ale k němu přeci jen dojde, jednoho námořníka lze vyslechnout).

Obrázek zdroj: tisková zpráva


Mise 3 - Bank

Hlavní úkoly:
- Dostat se do banky
- Vypátrat, která banka zakoupila zbraně pro Lacerda
- Ukrást 50,000,000 dolarů ve formě francouzských dluhopisů
+ Získat přístup k sejfu pomocí tří bezpečnostních panelů
+ Vypátrat Lacerdův kontakt z Jižní Ameriky (pouze v případě, že jste tak neučinili v předchozí misi)
+ Nepozorovaně se dostat k bodu vyzvednutí

Vedlejší úkoly:
- Poohlédnout se po zvláštní, nebo jinak podezřelé transakci

Nepovinné úkoly:
- Vložit skupinu osmi falešných emailů za účelem vytvoření podezření na spolupráci zevnitř společnosti

Bonusové úkoly:
+ Vymazat kamerové záznamy banky

Tipy:
- Stejně jako se dá každý kód k uzamčeným dveřím odněkud zjistit, nebo šachtami dveře obejít, lze se do každých dveří s elektronickým zámkem dostat hackováním:

Obrázek zdroj: tisková zpráva

- Strážní na kancelářských židlích jsou vždy trochu nakloněni doleva, proto máte vždy větší šanci úspěšného uchycení, když se k nim budete přibližovat z pravé strany.
- Číselné kódy si nemusíte zapisovat, najdete je mezi ostatními důležitými poznatky v zápisníku (standardně klávesa F1 – Notes) a u dveří se pak číslo zobrazí samo.

 Postup
V zahradě jsou celkem tři strážní, kohoutkem při pravé zdi je možno padouchy nalákat k postřikům vody, ale mnohem bezpečnější je z levé strany budovy od světel v zahradě vyhodit pojistky, čímž nad nimi získáte absolutní převahu. Napravo od hlavních dveří je hned za světlem ještě tyč, na kterou lze vyšplhat a po drátě sjet zpět k hlavní bráně (snad pro případ, že strážné obcházíte a cestou nazpět byste se jim takto mohli jednodušeji vyhnout). Do hlavních dveří nevstupujte, protože je na vchod namířená kamera, vydejte se raději pravou cestou od budovy.

Přitisknuti na levou stěnu dojděte až k žebříku vedle dveří (ty nelze zvenku otevřít), který vede na střechu. V zadní části je malá budka, kde na přístroji stiskněte tlačítko, čímž odblokujete elektrický zámek jedné ze skleněných kopulí (zároveň tak ovšem také spustíte dotykové paprsky v hale). Z kopule se spusťte lanem až na podlahu a bez přílišných pohybů do stran, které by spustily alarm - viz obrázek níže:

Obrázek zdroj: tisková zpráva

A) Se dálkově nabourejte do jednoho z okolních počítačů (standardně klávesou „1“ a po skenování PC „mezerník“) a v něm zabezpečení vypněte.
B) Uchopte zbraň a střelte do předních dveří, což nejenže probudí spícího strážného, ale přinutí ho také zvuk prozkoumat, a proto vám přijde otevřít dveře (pokavaď nestřelíte přímo do dveří, půjde jinam). Strážný svou přítomností deaktivuje paprsky (respektive speciální rušičkou, kterou má zabudovanou v oblečení) a po chvíli se sám na místě otočí, jakoby přímo vyzíval k uchopení.
C) Druhým módem pistole jednoduše paprsek na chvíli deaktivujete (je třeba zamířit na čidlo trčící ze zdi), což vám poskytne dostatek času na průchod dveřmi.

Místního spícího hlídače v rohu na židli hezky zezadu zajměte a po jeho vyslechnutí zjistíte, že jenom on může deaktivovat zabezpečení pro dveře hned u židle. Proto ho odtáhněte ke snímači čoček hned vedle dveří a poté můžete hlídače ze svých služeb propustit (lépe řečeno zbavit vědomí). Ještě než ale bezpečnými dveřmi projdete, vydejte se na opačnou stranu haly k otevřeným dvojitým dveřím (otevřené jsou až do vyvolání alarmu). Zde se přitiskněte ke zdi a takto se dostaňte nepozorovaně až k sedícímu strážnému na recepci (od toho se lze dozvědět, že banku okupuje přibližně dvacítka lidí). Z počítače na recepci lze zjistit užitečný kód 3624 a po hacknutí ještě vložit falešný mail (1/8 úkolu).

Vraťte se do haly a tentokrát již pravými dveřmi hned u židle projděte (nic sice nezkazíte, půjdete-li nejprve dveřmi nalevo, ale ošidili byste se tak o význam jedné zajímavé alternativní cesty). Projděte chodbou s kamerou (dveře pod ní vedou ven k žebříku a za protějšími najdete docela obyčejný kumbál) až na roh, odkud uvidíte jedno vojáka, jak opravuje zámek u dveří a druhého, který ho stráží. Přiblížíte-li se neslyšně dostatečně blízko k zaměstnanému opraváři (případně zaměříte-li ho dalekohledem, který zároveň slouží jako odposlech), uslyšíte jak si nahlas poví číslo 8645 od zámku (případně vám ho pod tlakem ještě zopakuje) - důležité ovšem je, aby opravu dokončil.

Za dveřmi je kancelář, která skrývá počítače, kam lze nepovinně vložit email (2/8, viz obrázek níže). Dále si povšimněte na stěně autorizace k sejfu (1/3 úkolu) a nalevo od něj šachty (ještě lze eventuelně prohledat spisy vedle stolu).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Další krok záleží na vás:

A) Vrátíte se zpět na chodbu a na její konci projdete dveřmi 3901, které má ve svém zorném poli otáčivá kamera.
B) Prolezete šachtou, čímž se vyhnete jedněm dveřím, které sleduje otáčivá kamera.

Tak či onak se dostanete ven, kde je jen jediný strážný, který má na srdci kód 3901 a z balkónu jeden neopatrný chlapík vykřikuje naštvaně kombinaci 3490. Zde máte jedinečnou možnost si výrazně zkrátit cestu do izolované místnosti na ovládání kamer v horním patře. Hned vedle dveří venku je totiž okap (viz obrázek níže), po kterém se lze dostat na balkón s šachtou, jež vás zavede až do stropu oné izolované místnosti. Na konci je vrtule větráku, kterou zastavíte střelbou/hacknutím bedny počítače (nikoliv monitoru). Pokud vás nezajímají vedlejší úkoly, značně vám to ušetří cestu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vraťte se do chodby a naproti kanceláři (blízko prozatím blokovaného vchodu do sejfu) použijte kód 3624 pro vstup do sledovací místnosti se dvěma strážnými a jedním počítačem (3/8 úkolu s e-maily). Je čas vrátit se do haly:

A) Klasicky uličkou až do místa, kde jste se slanili. Odtud následně projděte druhými dveřmi.
B) Vejděte do blízkého kumbálu naproti kameře v chodbě, odkud vede šachta na WC (lékárna) na druhé straně budovy.

Dejte pozor na zdejší kameru, přímo pod ní jsou dveře znovu na kód 3624, za kterými jsou dva strážní (jeden z nich občas jde na WC, kde se stává snadným cílem), vejdete-li ovšem dovnitř dostatečně tiše, nebude problém je po jednom vyřídit (případně se také od jednoho dozvědět, že v horním patře je místnost pro ovládání celého systému kamer). Ze zdejšího mailu v počítači by byla škoda ještě nevyčíst další užitečné číslo 2306 a vložit další mail (4/8 úkolu) přes hacking. Dveře, které ještě zbývají, vedou ke schodišti do horního patra.

Hned v úvodní místnosti uvidíte paprskovou past na podlaze, pokud ovšem budete chvíli pozorovat zdejšího strážného, v mžiku vám dojde na jakém principu zabezpečení funguje. Jak vám také sám strážný pod nátlakem poví, na jeho šatech je přístroj, který v omezeném dosahu vydává rušivý signál paprskům, a tak můžete zabezpečením projít:

A) V jeho těsné blízkosti za zády.
B) S přiloženým nožem na jeho krku.
C) S jeho mrtvým/omráčeným tělem na zádech.
D) Alternativní střelbou pistole, po jednom vypínat lasery zamířením na čidla ve zdi.

Před opuštěním místnosti byste ovšem neměli ještě opomenout další počítač (5/8 úkolu). K vaší jistě nesmírné radosti vás čeká následující postup znovu skrze paprsky s dalším strážným a jakmile to překonáte (v kuchyni najdete lékárnu), chodbou kolem oken se dostanete až k plně izolované místnosti, jejíž jediný vchod je chráněn kódem 2306. Uvnitř jsou dva pracanti, jeden z nich vám poví kód od dveří ve spodním patře 3624 (ten ale už znáte). Na stěně si povšimněte panely (2/3 úkolu) propojené se sejfem, vložte připravené maily (6/8 úkolu) a ještě nabourejte počítač u stěny. Tam nejenže budete moci po troše hackování odpojit kamery, ale také vymazat pásky.

Za dalšími dveřmi 3490 se kanceláří dobijte rovnou do pracovny. Hned na levé stěně po odsunutí obrazu s krajinou a hacknutí speciální skříňky si můžete jako suvenýr odnést zlatou cihlu (jde ale jen o dobrý pocit, protože finální statistika to nezaznamená). Zdejší počítač jakoby vybízel k vložení dalšího mailu (7/8 úkolu s emaily) a panelem vedle knihovny si otevřete přístup k sejfu (3/3 úkolu se sejfem). Vchod se nachází v přízemí hned vedle kontrolní místnosti, kam se vraťte buď přes halu, šachtu z WC a nebo jednoduše přelezte zábradlí balkónu a jste tam ihned.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V chodbě odbočte doprava a nalevo vyprázdněte schránku s číslem 1024 (napravo se ještě podívejte do počítače, kde získáte informace o Lacerdova kontaktu, pokud jste tak neučinili již v předešlé misi). Sejděte schody až k mohutnému trezoru. Na libovolnou stranu připevněte před malou chvílí získaný přístroj a druhý zámek použijte. Zobrazí se vám speciální mechanizmus (obrázek). Funguje na stejném principu jako každý jiný zámek jen s drobným rozdílem a to že v době kdy kontrolka svítí červeně, nesmíte mačkat žádnou klávesu, jinak se mechanizmus resetuje.

Po úspěšném zdolání zámku připevněte na dveře trezoru výbušninu a odstupte do chodby, kde ji odpalte. Na konci sejfu je za veškerými zlatými cihlami počítač na vložení posledního mailu (8/8 úkolu). Pomocí PC je třeba ještě otevřít poklop od bohatství a můžete i spustit protipožární sprchu/vypnout osvětlení. Z otevřeného výklenku seberte peníze a zamiřte k východu ze sejfu. Přímo ve vchodě je aktivovaný paprsek, který jednoduše novou funkcí pistole deaktivujte (standardně pravým tlačítkem myši). Zbývá už jen buď skrze hlavní vchod, nebo postranním východem (v případě spuštěného alarmu), doběhnout na úplný začátek ke zdi, kde visí lano.

Za pomoc při tvorbě návodu děkujeme GameSpotu a IGN.Pokračování ve 2.části zde...

Stáhněte si: Demo, Patch, Editor, Videa, Cheaty...

Související články: Recenze, Dojmy, Novinky...



 
McMichal
autorovi je 21 let a zabývá se pomaturitním studiem angličtiny v Praze; je jedním z hlavních vedoucích projektu MojeCD.cz; hrám se věnuje od dob Final Fantasy, které je jeho nejoblíbenější herní sérií

 
 
McMichal

Nejnovější články