OUYA nebude mít všechny slíbené funkce od začátku
zdroj: tisková zpráva

OUYA nebude mít všechny slíbené funkce od začátku

12. 3. 2013 14:30 | Hardware | autor: Aleš Smutný |

Už jsme se párkrát podivovali nad tím, jak chtějí tvůrci OUYA stihnout vše v tak šibeničním termínu (přístroj by měl přispěvatelům z Kickstarteru přijít za 14 dní), když řadu věcí jen slíbili, ale nikdy nepředvedli. Nu a tady je odpověď – ono se to všechno v termínu nestihne. Naštěstí se nepotvrdila zpráva, že při zahájení prodeje nebude funkční multiplayer, ale něco z téhle sféry chybět přeci jenom bude – hned celá řada sekundárních funkcí, které nejsou zas tak k zahození.

Konkrétně nebude OUYA na startu podporovat věci jako online chat, friend listy a achievementy. Něco vás bolet nemusí, ale třeba absence friend listu je podle mě celkem zarážející a stejně tak online chat. Na tyto prvky prý dojde až někdy v průběhu roku. A že se funkčnost multiplayeru obecně dodělávala na poslední chvíli, to naznačuje i konstatování výrobce, že „podpora online multiplayeru zde samozřejmě bude, vývojáři jen musí implementovat tuto funkci“. Což ale nezabraňuje velkým plánům společnosti.

Julie Uhrman by totiž ráda OUYA implementovala do televizí a ještě dál. Podle ní přístroj bude mít velký úspěch. „Nakonec bych ráda viděla OUYA v každé televizi, každém tabletu, každém OEM, které vás napadne. Myslím, že OUYA nás vrátí zpátky k hraní na gauči“.

Inu, nemyslím, že by nějak upadalo hraní mimo pracovní stůl, ale je jasné, že Uhrman se musí vyjadřovat, co nejoptimističtěji. Jenže si stačí uvědomit, že když si budete nějakou tu hru chtít zahrát ve dvou na tom gauči, už si musíte přikoupit druhý gamepad za 50 dolarů, což je polovina ceny samotné mašinky...

Mnohem víc se ale o OUYA dozvíte z dnešního Fight Clubu od 16:00 - hostem bude Michal Červenka, který společně s kolegy z Dreadlocks hru právě pro OUYA chystají.

Nejnovější články