Z: Steel Soldiers nabírá další zpoždění
zdroj: tisková zpráva

Z: Steel Soldiers nabírá další zpoždění

17. 4. 2001 0:16 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

V pořadí již druhé odložení v letošním roce postihlo pokračování neobvyklé real-time strategie Z: Steel Soldiers od Bitmap Brothers.

Po plánovaném únorovém a dubnovém datumu vydání se snad do třetice všeho dobrého a zlého dočkáme 15.června, kdy by tuto očekávanou hru ve 3D měl distributor EON Digital Entertainment vypustit na světový trh. Takové načasování mě trošku zaráží, neboť ve stejnou dobu se venku zřejmě objeví i další podobná hra Emperor: Battle for Dune od Westwoodu, což není vůbec snadná konkurence ani pro tak ambiciózně vyhlížející hru jako "druhé Zetko". Pěkný trailer z něj jsme vám nabídli již před pár týdny, během víkendu se na Gaming-Age objevilo dalších šest videí a pár nových obrázků. A pokud vám ani to k dostatečnému načerpání informací nestačí, přečtěte si preview od Leona:

Kdo neměl možnost zahrát si původní Z, asi nebude tušit, o co se jedná. A protože princip zůstane stejný i v Z: Steel Soldiers, nebude na škodu si ho přiblížit. Celá mapa je vždy rozdělena na mnoho částí. Na území každé části mapy je vlajka, která určuje, kdo území vlastní. To získáte jednoduše tak, že nějaká vaše jednotka přijede k vlajce. V tom okamžiku začíná celé území pracovat pro vás, což například znamená, že je-li na tomto území továrna na tanky, začíná automaticky výrabět jednotky pro váší armádu. Výroba probíhá ze peníze, které získáváte díky zabranému území. V tom hraje roli nejen počet, ale i kvalita území (je hodnocena od 1 do 5). Jinak řečeno, za frekventované území uprostřed mapy získáváte mnohem více, než za zapadlé území v rohu mapy. V této hře tedy zapomeňte na jakékoliv těžení surovin a stavění budov. Obrázek zdroj: tisková zpráva

jd

Nejnovější články