Jedním z nich je například nový mód Overkill, který je v praxi klasickou příběhovou kampaní - jen s tím rozdílem, že hned od začátku hry nemáte na zbraně a skillshoty žádná omezení, což lze brát jako vylepšení. Ve hře jste totiž v některých chvílích nedisponovali zrovna tunou nábojů, a klidně se mohlo zdát, že jste mačkali spoušť naprázdno.
Sice vás to teoreticky motivovalo ke skillshotům a využívání systému „kill with skill“, kdy jste zabíjeli pomocí futuristického biče, nefuturistické boty a prostředí, ale když už bych měl hrát Bulletstorm znovu, tak raději s neomezenými zbraněmi a skillshoty. Ať si to pořádně užiju, a vy také.
zdroj: tisková zpráva
Bulletstorm byla příjemná „jednohubka“ ve které jste, za doprovodu diskutabilních hlášek, masakrovali hloučky zaměnitelných nepřátel. Stejně jako za starých, dobrých časů. Možná i proto se ve hře objeví Duke Nukem, který vás ale bude něco stát. Dostanete jej totiž buď jako bonus za předobjednávku, nebo za zatím neznámou částku ve formě DLC.
Arkádovou hratelnost Bulletstorm si za 46 euro můžete na PC, PlayStation 4 a Xbox One zažít 7. dubna.