Orkové budou umírat na konci července, už podruhé
zdroj: tisková zpráva

Orkové budou umírat na konci července, už podruhé

21. 6. 2012 13:58 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Nová (kampaň), nový (systém upgradů), více (nepřátel), více (obranných prostředků) – tak zní čtyřslovné zaklínadlo, kterým bude chtít omámit hráče prvního dílu, ale i zbrusu nové oběti Orcs Must Die! 2. První díl zkombinoval akci a tower defense hratelnost tak dobře, že si u nás vysloužil osmičku a mám takový pocit, že by Jakub šel ještě výš, kdyby hře nechyběl multiplayer, po němž každým písmenkem kódu koncept hry volal. Bohužel, nedočká se jej v té pravé, kompetitivní, podobě ani ve dvojce, která podle čerstvého oznámení tvůrců vyjde 30. července.

Není však třeba věsit hlavy, protože nová kampaň krom logického singleplayeru přinese i kooperaci – právě ta představuje ono nesmělé nakročení směrem k multiplayeru, který se snad v plné polní podaří zrealizovat v trojce. Třeba i s editorem, který by hře velmi prospěl a komunita by se z něj počůrala blahem.

Dvojka vůbec působí spíše jako vylepšená verze jedničky, protože krom kooperace nepřinese žádné zásadní vylepšení. Tvůrci se spíše chlubí více nepřáteli, více prostředky k jejich zastavení a o tom, že Orcs Must Die! 2 je spíše taková GotY edice jedničky svědčí i fakt, že ti, co první díl mají a hráli ho, si ve dvojce budou moci odemknout extra obsah navíc. A to vše tedy už 30. července, abyste na to nezapomněli.

zdroj: Archiv

Nejnovější články