Je samozřejmě otázkou, co je za odkladem, nicméně fakt, že jsme viděli pramálo ze samotné hry spíše vytváří dojem, že Remedy nestíhají a nebo se rozhodli hru do nějaké míry přebudovat. Nesmíme totiž zapomenout, že studio slibuje revoluční přístup v prolínání tradiční hry a k ní navazujícího seriálu (taktéž ovšem ve hře), které se budou navzájem ovlivňovat. Prozatím ale známe jen tyto sliby, ale vytvořit opravdu funkčně podobnou mechaniku ve hře nebude tak snadné.
Popravdě řečeno ale Xbox One má skutečně letos poměrně nadupané předvánoční portfolio. Halo 5: Guardians, Rise of the Tomb Raider a Forza Motorsport 6 představují hodně silný triumvirát v rámci exkluzivit, které samozřejmě doplní ještě velké multiplatformní tituly. Z logiky věci má smysl Quantum Break, který představuje zatím neprosazenou značku, odložit na období, kdy nezapadne v drtivé konkurenci, která semlela i větší hry. Strategicky je toto rozhodnutí pochopitelné.
Sam Lake z Remedy pak nedává moc najevo, jak to s Quantum Break je a jeho komentář je standardní PR prací. „Jsme hrdí, že vyjdeme na Xbox One společně s dalšími skvělými hrami. Děkujeme svým fanouškům za trpělivost a chceme je ujistit, že náš tým využije této možnosti, aby doladil a co nejvíce vylepšil hru, z níž chceme mít zcela výjimečný počin. To od nás ostatně fanoušci čekají.“ Takže si nově píšeme 2016 a čekáme na další informace...
zdroj: Vlastní