Football Manager 2014 vyjde na konci října
zdroj: tisková zpráva

Football Manager 2014 vyjde na konci října

16. 9. 2013 19:39 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Smutné, když dopředu znáte datum, kdy přijdete o kamaráda, protože vás vymění za nějaký kus herního kódu, který se pokouší simulovat realitu. Ještě smutnější ovšem je, že jde o Smutného. Až 31. října vyjde Football Manager 2014, jak konečně šikulové ze Sports Interactive oznámili, Aleš se ztratí a nevyleze minimálně do chvíle, než z něj nevypadne recenze letošního ročníku.

Možná o něj ale přijdu ještě dříve, a nesmějte se, protože se vám může stát nemlich to samé. Fotbaloví šílenci, kteří si FM 2014 předobjednají už nyní u vybraných prodejců (v ČR to platí pro JRC, Xzone i Game Expres), se budou do světa fotbalových tabulek, skautingu a simulovaných derby moci v betaverzi ponořit už dva týdny před vydání na konci října. Sbohem Aleši, bylo nám s tebou dobře. Zbývá si připomenout pár zásadních novinek, které (krom té proklamované tisícovky systémových) FM 2014 nabídne.

Detailní popis novinek v systému hry nabízí tradiční páteční videoblogy na homepage hry. Z těch obecnějších lze ale jmenovat třeba fakt, že FM 2014 vůbec poprvé vyjde i ve verzi pro Linux. Klub přátel tučňáka bude mít samozřejmě radost, stejně jako majitelé FVM – fakt velkých monitorů. Možnost nastavit si velikost textu ikonek a vlastně celého rozhraní tak, aby všechno sedělo na rozměry vašeho herního zařízení či monitoru, je velmi příjemná. Tvůrci zmiňují, že díky tomu se bude na FM 2014 dobře koukat i při hraní skrze Big Picture mód na Steamu. Není důvod jim nevěřit.

Vylepšená podpora nahrávání videí ze hry přímo na YouTube určitě potěší zaryté letsplayáře, ale opravdu užitečná je kompatibilita uložených pozic mezi PC, MAC a Linux verzemi. Protože se pozice ukládají do cloudu, můžete teoreticky hrát kteroukoli z výše uvedených verzí tak, jak vám jednotlivé systémy přijdou pod ruku. Kdo se v práci nudí u Maca a doma zase má PC, jistě to ocení.

Podpora Steam Workshop je nebo spíše potenciálně bude také užitečná, když si šikovní fanoušci budou moci vytvářet do hry vlastní skiny, sdílet upravené databáze nebo vytvářet a ostatním distribuovat specifické scénáře. Ve Sports Interactive zkrátka vědí, že hráči vytvořený obsah táhne, dokonce i v případě titulů, které vychází každý rok.

Nejnovější články